سمپاشی حشرات مضر

دلایل مضر بودن حشرات برای انسان ها

سمپاشی حشرات مضر ، حشراتی هستند که به انسان، اموال، محصولات و دام آسیب می رسانند و در همه جا یافت می شوند. این حشرات احتمال دارد مستقیماً از طریق نیش زدن به انسان آسیب وارد کنند، یعنی با مکیدن خون، خوردن بافت های موجود زنده، باعث آسیب رساندن به بافت های داخلی انسان یا حیوان ها شوند. یا به طور غیرمستقیم با انتقال عوامل بیماری زا یا انتقال انگل به ارگانیسم باعث آسیب رساندن شوند. گاهی حشرات بالغ و لارو آنها باعث آسیب رساندن به اسان ها یا حیوانات شود. بهترین راه برای مبارزه با این حشرات سمپاشی حشرات مضر با استفاده از یک شرکت خدماتی سمپاشی همچون سبزپوشان آریا میباشد.

نحوه سمپاشی حشرات مضر

حشرات اثرات منفی زیادی بر روی انسان و گیاهان می گذارند و راه های مختلفی برای از بین بردن آنها وجود دارد که عبارتند از:
• کاشتن گیاهان مختلف در منزل
انواع مختلفی از گیاهان وجود دارند که انواع مختلفی از حشرات مفید را جذب می کنند که به نوبه خود به مبارزه با حشرات مضر از جمله: نعناع، هویج، جعفری و گشنیز
استفاده از تجهیزات مختلف
در این روش از تجهیزات، دستگاه ها یا مواد طبیعی ساده برای ایجاد سد حفاظتی برای گیاهان در برابر حشرات غیر سمی و بی ضرر استفاده می شود، مانند استفاده از روغن های باغبانی که روغن های مخصوص گیاهان هستند.
کنترل شیمیایی
اگر تمام تلاش‌های کنترل قبلی با شکست مواجه شد، راه‌حل استفاده از مواد شیمیایی است و شما باید برای سمپاشی حشرات مضر از کمترین سمیت باید شروع کرد.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

انواع حشرات مضر

انواع مختلفی از حشرات مضر وجود دارد که برای جلوگیری از آسیب باید با آنها مبارزه کرد و این حشرات عبارتند از:
سوسک ها: این حشرات رایج ترین نوع حشرات مضر و چندش آور در خانه ها، رستوران ها، هتل ها و ادارات هستند. وجود آنها نه تنها آزاردهنده است، بلکه اثرات بدی برای سلامتی دارد، زیرا مواد غذایی و ظروف را آلوده میکنند و به گسترش بیماری های ناشی از میکروارگانیسم ها مانند اسهال خونی کمک می کند و باعث اسهال و مسمومیت غذایی میشود. و وجود سوسک نیز با آلرژن هایی همراه است که منجر به آسم می شود، علاوه بر لکه ها و بوی نامطبوعی که روی سطوح می گذارد.
ساس: این حشره از خون انسان تغذیه می کند و این حشره به خوبی با انسان سازگاری پیدا می کند. به طوری که نیش آن تقریباً بدون درد است و اغلب در داخل ملافه، مبلمان، لباس و پنجره ها یافت می شود.
سوسک مبلمان: حشره کوچکی است که برای مبلمان و چوب مضر است. و از مبلمان تغذیه می کند و در آن تخم می گذارد.
پشه: این حشره ناقل بیماری به انسان است و در آب های راکد چه تمیز و چه آلوده تولید مثل می کند. این حشره از فاصله ۳ کیلومتری به سمت خانه شما حرکت کند یعنی در طول این مسیر قطعا بر روی زباله ها کثیف مینشیند. همین باعث حمل انواع مختلف باکتری و ویروس و انتقال آن به انسان میشود.
مگس ها: این حشره حامل عوامل بیماری زا مانند ویروس ها، باکتری ها و تخم کرم ها است که منجر به بیماری هایی مانند وبا، التهاب ملتحمه و اسهال می شود.
• در هنگام وجود هر کدام از این حشراتی که نام بردیم باید به سمپاشی حشرات مضر پرداخت.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

نحوه پیشگیری ورود حشرات مضر به خانه

حشرات مضر در جست‌وجوی غذا، سرپناه و گرما وارد ساختمان‌ها می‌شوند. صاحبان خانه‌ها باید اقدامات احتیاطی متعددی برای جلوگیری از ورود حشرات انجام دهند و از ورود آن‌ها به خانه‌های خود جلوگیری کنند. این اقدامات احتیاطی عبارتند از:
خانه را از بیرون بررسی کنید: برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل خانه باید کار را از بیرون شروع کرد. شکاف ها و منافذ کوچکی که حشرات می توانند در آن جمع شوند باید بسته شود و زباله ها از خانه خارج شوند.
حفظ نظافت خانه: حفظ نظافت منزل نقش عمده ای در پیشگیری از حشرات به خصوص تمیزی آشپزخانه، دفع مدام زباله و حفظ نظم و ترتیب خانه دارد. زیرا امکان ورود و جمع شدن حشرات مضر به خانه وجود دارد.
خشک نگه داشتن خانه: جمع شدن آب خطر جمع شدن و ورود حشرات را به خصوص در محل شستشوی ظروف، حمام و زیر سینک ظرفشویی افزایش می دهد. زیرا حشرات جذب مکان های مرطوب می شوند.
پیشگیری از ورود حشرات مضر به خانه با استفاده از روش‌های طبیعی: این روش مخصوص مورچه‌ها است. زیرا مورچه ها از برخی بوها مانند سرکه که می‌توان آن را در حین تمیز کردن کابینت‌ها بر روی کابینت اسپری کرد، متنفر است. همچنین پودرهای فلفل سیاه، دارچین، نعناع و زردچوبه، مورچه‌ها را از دفع میکنند و از نزدیک شدن آن‌ها به مواد غذایی جلوگیری می‌کنند. برای سمپاشی حشرات مضر میتوانید با شرکت سبزپوشان آریا تماس بگیرید.

سوالات متداول

حشرات مضر چه نوع حشراتی هستند؟

بطور کلی حشراتی مانند سوسک ، ساس، و… بعنوان حشرات مضر هستند چرا که علاوه بر سلامتی انسان آسیب به اموال نیز میزنند.

چگونه میتوان از شر این حشرات خلاص شد؟

برای اینکه از ورود آنها جلوگیری کنید می توانید نظافت منزل را عایت کنید و همچنین از جمع شدن آب در خانه جلوگیری کنید، منظور ترکیدگی ، نم ، رطوبت و… می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا