سمپاشی موش

چگونه با موش ها مقابله کنیم؟ + سمپاشی موش

سمپاشی موش

شرکت سبزپوشان آریا یکی از شرکت های معتبر در زمینه سمپاشی و کنترل آفات است که خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می دهد. یکی از خدمات این شرکت، سمپاشی موش است. سمپاشی موش یکی از روش های موثر برای از بین بردن موش ها است. در این روش، از سموم مخصوصی استفاده می شود که برای موش ها کشنده است. این سموم به صورت طعمه، اسپری یا پودر می توانند استفاده شوند. سمپاشی موش توسط شرکت سبزپوشان آریا به صورت کاملا تضمینی انجام می شود. این شرکت از سموم با کیفیت و استاندارد استفاده می کند و کارشناسان مجرب آن، کار سمپاشی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

راه های مقابله با موش

موش‌ها در تمام فصول سال همیشه سعی می‌کنند. برای جستجوی غذا، گرما و سرپناه به خانه شما راه پیدا کنند . و موش‌ها نه تنها می‌توانند دیوارها را بجوند و جعبه‌های غذا را در کمدهای آشپزخانه خراب کنند. بلکه می‌توانند همه وسائل خانه شما را نیز خراب کنند. موش ها عامل بسیاری از بیماری ها هستند و حامل تعداد زیادی باکتری هستند. و می توانند باعث افزایش آلرژی و آسم در فردی که در خانه زندگی می کند، شود.

قبل از انجام هر گونه اقدامات پیشگیرانه، مهم است که بدانید چگونه مدفوع موش را تشخیص دهید. و این اغلب اولین نشانه وجود جوندگان در خانه شما هستند. مدفوع موش مانند دانه های تیره برنج به نظر می رسد و نشانه اصلی وجود جوندگان در خانه شما است. اما فضله موش تنها چیزی نیست که باید به دنبال آن باشید. اگر یک موش را دیدید، مطمئناً موش های دیگری در جایی در خانه شما پنهان شده اند. به بیان ساده، اگر یک موش بتواند راهی برای ورود پیدا کند. دیگری می تواند همین کار را انجام دهد و موش ها خیلی سریع تولید مثل می کنند. سمپاشی منازل با قیمت مناسب توسط شرکت سبزپوشان آریا با ضمانت نامه قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی منازل با ما تماس بگیرید.

راه های مقابله با موش ها
راه های مقابله با موش ها

استفاه از تله موش

تله موش هنوز هم یکی از موثرترین راه ها برای خلاص شدن از شر موش ها است. تله موش را در آسیب پذیرترین مناطق خانه خود مانند پشت سطل های زباله قرار دهید.

  • تله‌های اسنپ سنتی: این رایج‌ترین نوع تله موش است، سیستم ماشه سریع موش‌ها را در صورت استفاده صحیح می‌گیرد.
  • تله‌های الکتریکی: این تله‌ها قبل از اینکه به آنها شوک الکتریکی کشنده بدهد، موش‌ها را به اتاق جذب می‌کند. اما در مورد این نوع تله‌ها جای نگرانی  برای اعضای خانواده نیست، زیرا آنها به‌طور خاص برای  شوک زدن به حیوانات مزاحم همچون موش ها طراحی شده‌اند.
  • چسب موش:  برای اینکار چسب موش را با کمی پنیر یا گندم بر روی یک موزائیک بریزید و موش با آمدن بر روی موزائیک بر روی چسب گیر میکند و میتوان آنرا کشت. همه تله‌های موش به نوعی طعمه نیاز دارند، بنابراین کره بادام‌زمینی رایج‌ترین طعمه است، اما می‌توانید از شکلات یا دانه‌ها، آجیل و میوه نیز برای جذب موش به دام استفاده کنید.

 ماشین ها خانه خوبی برای موش ها هستند

ماشین ها مانند خانه ها مکان ویژه ای برای موش ها هستند، زیرا موتور آن همیشه خوب و گرم است. موش ها شروع به جویدن سیم می کنند، می توانند به ماشین شما آسیب جدی وارد کنند. تعدادی تله موش را در گاراژ قرار دهید تا از هرگونه ضرر توسط موش ها جلوگیری کنید. سمپاشی حشرات موذی با قوی ترین سموم در کوتاه ترین زمان توسط شرکت سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد جهت دریافت خدمات سمپاشی انواع حشرات موذی با ما تماس بگیرید.

سمپاشی موش ها

اگر به نقطه ای رسیدید که به یک شرکت متخصص در زمینه سمپاشی نیاز داشتید،از شرکت هایی همچون سبزپوشان آریا که در مقابله با حشرات و جوندگان تخصص دارند،مشاوره و کمک بگیرید.

سمپاشی موش تضمینی
سمپاشی موش تضمینی

از سیم ظرف شوی استفاده کنید

موش ها می توانند از سوراخ هایی به کوچکی 10 سانتی متر یا کمی کمتر عبور کنند. بنابراین باید هر روزنه ای را ببندید، حتی یک سوراخ کوچک که اجازه عبور آن را می دهد، اما خبر خوب این است که موش ها نمی توانند سیم های ظرفشویی (سیم فلزی که برای تمیز کردن گلدان استفاده می شود) گاز بگیرند یا فشار دهند.

درختچه ها را دور از خانه خود هرس کنید

شاخه های کوچک درخت موش ها و حشرات را به خانه شما جذب می کند. مطمئن شوید که آنها را حداقل 20 فوت از خانه خود دور کنید، زیرا موش ها دوست دارند در انبوهی از چوب لانه کنند.

آشپزخانه یک مکانی ایده آل برای موش ها است

در دماهای سرد، موش ها به دنبال گرما و یک منبع غذایی ثابت هستند. از آنجایی که آشپزخانه معمولاً مکانی خوب و پر از غذا است، بنابراین مکان خوبی برای جذب موش است. سعی کنید قفسه‌ها، کمدها و سطوح کار آشپزخانه را تمیز نگه دارید و حتی مواد غذایی شل را در ظروف در بسته نگه دارید. موش‌ها همچنین محصولات کاغذی و مقوا را میجوند، بنابراین بهتر است ظروف غذای مقوایی یا فویلی را در طول تمیز کردن هفتگی آشپزخانه‌تان دور بیندازید یا بازیافت کنید.

موش ها مانند حشرات و سایر آفات جذب سطل های زباله می شوند. سطل زباله را همیشه محکم بسته نگه دارید، از یک سطل با درب محکم برای نگهداری زباله ها استفاده کنید یا برای بسته نگه داشتن آن از سیم لاستیکی استفاده کنید.برخی استدلال می کنند که بوی روغن نعناع و میخک موش ها را دفع می کند. گلوله‌های پنبه‌ای را با این روغن‌های ضروری آغشته کنید و آن‌ها را در جاهایی بچسبانید که اغلب موش‌ها را جذب می‌کنند، مانند کشوها، کمدها، درها و منافذ خانه‌تان. شرکت سبزپوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی در تهران برای دریافت خدمات سمپاشی انواع حشرات موذی می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما در تماس باشید

سمپاشی موش توسط شرکت سبزپوشان آریا
سمپاشی موش توسط شرکت سبزپوشان آریا

علت وجود موش در خانه و یا اماکن اداری چیست؟

موش های حیوان موذیی هستند که به دنبال غذا و محل سکونت گرم می باشند. از همین رو در تمام فصول سال با جویند دیوار آشپزخانه ودیگر وارد خانه و یا حتی محل کار شما می شوند.

روش موثری که می توان از شر موش ها خلاص شد چیست؟

برای اینکه بتوان از ورود موش به خانه جلوگیری کنید می توانید از روش های سنتی مانند تله موش که در انواع مختلف می باشد استفاده کنید. همچنین می توانید محل هایی که مشکوک به وجود موش می باشد کاغذی آغشته به چسب موش قراردهید. در ادامه برای راهنمایی بهتر می توانید با متخصصان شرکت سبز پوشان آریا در ارتباط باشید.

بهترین شرکت سمپاشی موش در تهران با قیمت مناسب کدام می باشد؟

شرکت سبزپوشان آریا خدمات سمپاشی موش و انواع حشرات موذی را در تمام نقاط تهران همراه با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد برای دریافت خدمات سمپاشی موش با شماره تلفن های 09361147899 – 09123147899 تماس بگیرید.

روش های خانگی برای از بین بردن موش ها چیست؟

استفاه از تله موش، سمپاشی موش ها، استفاده از سیم ظرف شوی، هرس درختچه ها از روش های خانگی برای از بین بردن موش ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا