انواع حشرات کوچک پرنده

انواع حشرات کوچک پرنده

انواع حشرات کوچک پرنده

حشرات پرنده ریز زیادی در دنیا وجود دارند که اطراف ما را احاطه کرده اند که باعث آشفتگی دائمی ما می شوند، باید انواع این حشرات، خصوصیات و زمان حضورشان را بشناسیم تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و برای همیشه از شر آنها خلاص شویم. مهم ترین و معروف ترین این حشرات عبارتند از:

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی منزل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

۱) مگس

مگس‌ها یکی از خطرناک‌ترین انواع حشرات اهلی هستند، زیرا مگس ماده از خون انسان تغذیه می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود این حشره برای افراد داخل خانه و یا هر جایی به خطر بزرگی تبدیل شود.
این حشرات همچنین یکی از آزاردهنده ترین حشرات به حساب می آیند، زیرا این توانایی را دارند که به راحتی به خانه شما نفوذ کرده و از اتاقی به اتاق دیگر در جستجوی طعمه ای که از خون آنها تغذیه می کند، حرکت کنند.
این حشرات به دلیل پایداری بر روی غذاها و نوشیدنی‌ها زندگی انسان را تهدید می‌کنند و او را در معرض بسیاری از بیماری‌ها و اپیدمی‌ها قرار می‌دهند که میکروب‌ها به آن‌ها منتقل می‌شوند و از طریق خوردن آن غذاهای آلوده به انسان منتقل می‌شوند.
راه های زیادی برای خلاص شدن از شر حشرات کوچک پرنده وجود دارد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر مگس ها استفاده از خدمات سمپاشی حشرات شرکت سبزپوشان آریا میباشد.

۲) مورچه های پرنده

مورچه های پرنده از جمله حشراتی هستند که عمدتاً در باغ های عمومی زندگی می کنند، اما اگر این حشرات محیط مناسبی در داخل خانه پیدا کنند، کلنی های زیادی را به وجود می آورند.
مورچه پرنده با رنگ مشکی خود متمایز می شود، که دارای بال های عقبی کوچک  و بال های جلویی بزرگ میباشد.
دسته‌هایی از مورچه‌های پرنده برای آنها مستعمرات می‌سازند که تنها توسط یک ملکه اداره می‌شود.
از بین بردن مورچه های پرنده با روش های سنتی آسان نیست، زیرا برای از بین بردن آنها نیاز به استراتژی های خاصی دارد. استفاده از خدمات سمپاشی حشرات شرکت سبزپوشان آریا بسیار مناسب میباشد.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

۳) پشه

پشه ها یکی از رایج ترین حشرات در اماکن عمومی، خانه و باغ هستند و این حشرات به طور دائم به انسان میچسبند. پشه ها در انتقال برخی بیماری ها به انسان از جمله مالاریا، تب دنگی و تب زرد نقش مهمی دارند.
پشه ها در جستجوی سرپناه و غذا پخش می شوند و زمانی که محیط مناسبی برای زندگی پیدا می کنند، تکثیر می شوند و میلیون ها پشه تولید می کنند که کنترل آنها  بسیار دشوار میشود.
برای خلاص شدن از شر این حشرات، باید روش هایی را دنبال کنید، از جمله حذف محیط مناسب آنها که در داخل خانه وجود دارد، از جمله رطوبت، زیرا پشه ها در مکان های مرطوب پخش می شوند و تولید مثل می کنند.

چگونه از شر حشرات کوچک در آشپزخانه خلاص شویم؟

راه های مختلفی برای از بین بردن حشرات کوچک در آشپزخانه وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مواد غذایی فاسد و سبزیجات فاسد و گندیده را نباید در داخل آشپزخانه نگهداری کرد زیرا پناهگاه مناسبی برای حشرات داخل آشپزخانه هستند.
  • سبزیجات و میوه ها را همیشه در یخچال قرار دهید و در آشپزخانه نگذارید تا حشرات روی آنها پخش نشوند.
  • زباله ها باید از آشپزخانه خارج شوند و جعبه زباله باید به طور مرتب تمیز و همیشه ضد عفونی شود.
  • ظروف آشپزخانه را نباید برای مدت طولانی کثیف رها کنید تا حشرات روی آنها جمع نشوند، باید دائماً تمیز شوند.
  • آب راکد چه در آشپزخانه و چه در حمام را از بین ببرید زیرا محیط مناسبی برای تجمع حشرات است.
  • به طور مداوم زهکشی ها را با پودرهای پاک کننده مختلف تمیز کنید.
  • آشپزخانه را به خوبی تهویه کنید تا هوای تمیز داخل آشپزخانه تجدید شود و حشرات از آن خارج شوند.
  • کف ها، حوض ها و سنگ مرمرها را با قرار دادن محلول روی آنها به طور مداوم تمیز کنید، سپس با آب بشویید، زیرا حشرات با بوی تند سرکه  دفع میشوند.
  • مطمئن شوید که اجاق گاز بعد از هر وعده غذایی تمیز باشد و ظروف غذاخوری به خوبی پوشانده شوند.
  • ریحان را می توان با آسیاب کردن و قرار دادن آن در کنار سطل زباله یا روی سنگ مرمر در آشپزخانه استفاده کرد تا حشرات را دفع کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا