نه از شر موریانه ها خلاص شویم

چگونه از شر موریانه ها در خانه خلاص شویم

چگونه از شر موریانه ها خلاص شویم ؟

چگونه از شر موریانه ها خلاص شویم ، موجودات خطرناک زیادی وجود دارند که موریانه ها جزو بدترین و خطرناک ترین آنها هستند. هنگامی که موریانه ها وارد خانه شما می شوند، می توانند خانه شما را برای چندین سال متوالی به ویرانه تبدیل کنند. راه های زیادی برای از بین بردن تمام موریانه ها با مواد شیمیایی مختلف وجود دارد. و می توانید با آنها از شر تمام موریانه ها خلاص شوید. ابتدا قبل از توضیح نحوه از بین بردن موریانه، در این قسمت شما را با انواع موریانه آشنا می کنیم.

آشنایی با موریانه ها قبل از یافتن راهی برای دفع این حشرات


موریانه های زیرزمینی:

این موریانه ها معمولاً در خاک زندگی می کنند و تمایل دارند بزرگترین لانه های مرتبط با درختان و الوارهای ساختمانی را بسازند. این موریانه‌ها در سراسر ایالات متحده یافت می‌شوند و اغلب بلند، باریک و بیضی شکل هستند. و می‌توانند از رنگ سفید تا کرم، قهوه یا سیاه و سفید متفاوت هستند.

مورچه های چوبی مرطوب :

این نوع موریانه معمولاً در جاهای بسیار مرطوب در کنده ها یافت می شود و اغلب در کشورهای اطراف سواحل اقیانوس آرام یافت می شود. پس نگران نباشید زیرا امکان ندارد این موریانه ها در خانه شما ظاهر شوند.

مورچه های چوب خشک:

مورچه های چوب خشک نیازی به تماس فیزیکی با خاک ندارند، زیرا اغلب در زیر یا داخل چوب خشک زندگی می کنند. این نوع موریانه ها مسئول آسیب رساندن به منازل هستند. اگرچه آسیب کمتری نسبت به موریانه های زیرزمینی میزنند، اما همچنان مشکل ساز هستند. شما همچنین می توانید این نوع موریانه را در سواحل کارولینای جنوبی همراه با کالیفرنیا پیدا کنید.

آسیب چوب:

موریانه ها اغلب به مبلمان چوبی خانه شما آسیب می رسانند و برای اطمینان از اینکه مبلمان چوبی شما مشکلی ندارد، می توانید هر هفته مبلمان چوبی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. مطمئن شوید که آن را حذف کنید، و اگر بررسی سخت‌افزار شما کمی مشکل است، می‌توانید شرکت‌های سمپاشی حشرات همچون سبزپوشان آریا اشکال را جستجو کنید و کنترل آن را به دست بگیرید.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

جستجوی بال:

موریانه ها ممکن است هنگام ورود به داخل خانه شما بال های خود را بریزند و با کمی جستجو می توانید بلافاصله آنها را پیدا کرده و خارج کنید.

لوله های گلی:

موریانه ها برای زنده ماندن و رشد در مکان های مرطوب نیاز به رطوبت دارند. برای ایمنی بیشتر، می توانید خانه، سایبان ها و درختان را جستجو و بررسی کنید و در صورت مشاهده این حشرات، فورا آنها را حذف و نابود کنید.

فضولات قهوه ای:

در کنار مبلمان چوبی قدیمی به دنبال توپ های قهوه ای باشید، این می تواند کمی مشکل باشد و استفاده از لامپ کار شما را آسان تر می کند.

چوب ها را تست کنید:

همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفتیم، موریانه ها می توانند چوب را از حالت پر به خالی تبدیل کنند، شما می توانید برای ایمنی بیشتر به زیرزمین خود بروید و چوب را آزمایش کنید و تنها با چند ضربه احساس کنید که چوب خود خالی یا پر است.

راه های عملی برای از بین بردن موریانه ها:

بسته به نوع موریانه ای که انتخاب کرده اید، می توانید راه حل های ما را در نظر بگیرید و از آنها برای کشتن آنها استفاده کنید

دمای بالا:

موریانه ها نمی توانند در دمای 20- درجه فارنهایت یا کمتر زندگی کنند و نمی توانند در دمای بالای 120 درجه فارنهایت زندگی کنند. به طور مشابه، برخی از کارشناسان تصمیم می گیرند از نیتروژن مایع برای کشتن موریانه ها با انجماد آنها استفاده کنند.

از مقوا تله درست کنید:

شما می توانید از این روش برای مبارزه و کشتن موریانه ها از این طریق استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که این تله را در لاین موریانه قرار دهید و مرتب آن را بررسی کنید.

حالت نور خورشید چوب را در معرض دید قرار دهید:

اگرچه این روش ممکن است به اندازه روش های دیگر موثر نباشد، اما قرار دادن چوب در معرض نور خورشید می تواند به کند کردن روند موریانه کمک کند تا زمانی که فرد ماهری را برای محافظت از شما در برابر موریانه ها استخدام کنید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

پودر پرمترین یا آرسنیک

با استفاده از این دو ماده شیمیایی می توانید نتیجه فوری بگیرید و از شر موریانه خلاص شوید. اگر موریانه ها از این مواد شیمیایی تغذیه کنند، فورا از بین می روند و قطعا می توانید از این داروها استفاده کنید.نماتدها یا کرم های لوله ای کرم های میکروسکوپی هستند که حشرات روی موزاییک ها را از بین می برند و استفاده از آنها 2 تا 4 هفته طول می کشد. جهت راهنمایی و یا درخواست سمپاشی سوسک ، سمپاشی منزل ، و… می توانید با شماره ذکر شده در وبسایت مجموعه سبزپوشان آریا در ارتباط باشید.

سوالات متداول

موریانه چه نوع حشره ای می باشد؟

این موجودات موذی یکی از خطرناک ترین و بدترین نوع می باشد که با ورود به خانه سبب ویرانی آن تا سالیان طولانی می شود.

چگونه می توان از ورود آنها به داخل خانه جلوگیری کرد؟

یکی از اصولی ترین روش ها برای نابودی آنها شناخت نوع موریانه می باشد. بعداز شناخت می توانید از مواردی چون دمای بالا ،قراردادن وسایل در معرض نور خورشسید و… استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا