راه هایی برای خلاص شدن از شر حشرات خانگی

راه هایی برای خلاص شدن از شر حشرات خانگی

راه هایی برای خلاص شدن از شر حشرات خانگی

فصل گرما فرا رسیده است و این ممکن است به معنای ورود مگس ها و انواع حشرات به خانه ها باشد که برای اعضای خانواده بسیار آزاردهنده است، به خصوص اینکه اگر روی غذا فرود بیاید، می تواند انواع مختلفی از میکروب ها را به آن منتقل کند.

برای جلوگیری از این امر، می توان به روشی مقرون به صرفه و کاربردی متوسل شد که به جلوگیری از ورود دائمی این حشرات به خانه کمک می کند.

عمدتاً اولین قدم برای بیرون راندن حشرات خانگی، تکیه بر حشره‌کش‌ها است، با مواد شیمیایی که دارند ممکن است در دفع حشرات مفید باشند، اما برای سلامتی انسان و حیوانات خانگی نیز مضر هستند، به طوری که ضرر آنها بیشتر از فواید آنها است.

وب سایت سبزپوشان آریا استفاده از برخی از گیاهان طبیعی را به عنوان جایگزین ترکیبات شیمیایی برای بیرون راندن و جلوگیری از ورود حشرات از خانه توصیه کرد که در گوشه و کنار خانه می توان از آبلیمو یا سرکه برای بیرون راندن مورچه ها استفاده کرد. مثلاً می توان از نعناع و انواع گیاهان معطر برای همین کار استفاده کرد. با قرار دادن چند برگ از این گیاهان در لبه پنجره ها یا کاشت آنها میتوان از ورود حشرات و مورچه به داخل خانه جلوگیری کرد. برای از بین بردن مگس می توان از نعناع، ​​ریحان، رزماری و اسطوخودوس استفاده کرد.

این سایت توصیه می کند برای دفع کردن پشه ها، لیمو و برگ های آن را در بالکن خانه قرار دهید و همچنین می توان بادرنجبویه را برای دفع حشرات گزنده روی پوست قرار داد. کاشت شکوفه های یاس بنفش و فلفل تند عموماً حشرات را از خانه دور می کند. برای محافظت از لباس های داخل کمد خود یک کیسه کوچک حاوی اسطوخودوس، نعناع، ​​رزماری، میخک و دارچین را در کمد لباس قرار دهید تا حشرات به آنها آسیبی نرسانند.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

حشرات و عنکبوت ها

وبسایت سبزپوشان آریا توصیه می کند برای از بین بردن پشه ها، مگس ها و حشرات مزاحم، ریحان و نعناع را در کنار پنجره ها و درها قرار دهید، زیرا بوی تند ریحان و نعناع به دفع پشه ها و حشرات در حال پرواز کمک می کند. همچنین این سایت نیز راهکارهای طبیعی برای از بین بردن حشرات خانگی از جمله روغن نعناع برای از بین بردن عنکبوت ها با سمپاشی منزل و در مناطق مورد نظر و همچنین استفاده از اسپری سرکه در محل زندگی حشرات ذکر کرد.

مگس ها را می توان، با نصف کردن یک لیمو، گذاشتن مقداری میخک روی آن و قرار دادن آن در مکان هایی که مگس وجود دارند دفع کرد. می توان برای گرفتن مگس تله ای درست کرد که یک فنجان آب با کمی سرکه مخلوط کنید و در جاهایی که مگس ها قرار دارند این مخلوط را بگذارید تا مگس ها در فنجان بیفتندو این کار را هر دو روز یکبار انجام بدید.

بهترین راه برای از بین بردن حشرات خانگی پیشگیری است، با توجه به نظافت خانه به طور کلی و آشپزخانه و وسایل آن به طور خاص تا فرصتی برای تجمع حشرات باقی نماند. باید در نظر داشت که جعبه های نگهداری زباله و زباله محکم بسته شده و محتویات آنها به طور مداوم تخلیه می شود.

بهترین راه برای خلاصی از شر پشه این است که با مخلوط کردن روغن اکالیپتوس با آب لیمو، قرار دادن آن در جعبه اسپری داری آنرا را بر روی پشه ها اسپری کنید.

همچنین درهای ورودی خانه مانند پنجره ها و درها را تعمیر و محکم ببندید تا حشرات وارد نشوند و همچنین بقایای مواد غذایی که دلیل اصلی جذب حشرات به خانه هستند را دفع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا