سمپاشی جوندگان موذی مانند موش

سمپاشی جوندگان موذی مانند موش

سمپاشی جوندگان موذی

یکی از معضلاتی که ممکن است برخی از ساختمان ها با آن روبرو شوند پیدا شدن جوندگان موذی مانند موش است، که متاسفانه از طریق راه های فاضلابی که به داخل ساختمان مسدود نشده وارد محیط زندگی می شوند و می توانند انتقال دهنده انواع بیماری ها باشند از این رو بایستی فورا برای از بین بردن آن ها کل ساختمان را سمپاشی کنید.

اگرچه راه های زیادی برای از بین بردن این جوندگان وجود دارد ولیکن توصیه می کنیم حتما برای ریشه کن کردن کامل آن ها با شرکت سبز پوشان آریا که در این زمینه از تخصص لازم برخوردار است تماس بگیرید. در این مقاله قصد داریم به بررسی سمپاشی جوندگان موذی مانند موش بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

سمپاشی جوندگان موذی مانند موش

سمپاشی جوندگان موذی مانند موش یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین فعالیت های این شرکت خدماتی است، که امکان انجام آن برای تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری و …توسط این مرکز وجود دارد. ممکن است برخی افراد تصور کنند که شرکت  سبز پوشان آریا برای از بین بردن این جوندگان موذی از روش طعمه گذاری استفاده می کند اما این گونه نیست بلکه این شرکت برای ریشه کن کردن کامل جوندگان موذی مانند موش شیوه سمپاشی حرفه ای را به کار می برد.

کشتن موش ها ممکن است موجب ایجاد بوی نامطبوع در فضای ساختمان شود لذا سبز پوشان آریا از این ترفند استفاده نکرده و سمپاشی موش را با بهره مندی از فنائوری نانو به صورت کاملا تضمینی انجام می دهد. در این روش از سمپاشی، طعمه های آغشته به این سم در نقاطی که احتمال وجود آن ها وجود دارد قرار داده می شود این سموم  به گونه ای هستند که موش ها را به سمت خود کشانده و فورا برای بلعیدن آن عمل می کند.

پس از آن این جونده موذی تمایل به خوردن آب دارد که در این صورت سم خیلی سریع عمل کرده و آن ها را از بین می برد، و در صورت پیدا نکردن آب نیز این سم کار خود را انجام داده و موجب مسدود شدن روده می شود. سمپاشی جوندگان موذی مانند موش به این صورت در شرکت سبز پوشان آریا انجام می شود و آن ها را از محیط زندگی شما ریشه کن می کنند. برای آشنایی با دستگاه دور کننده جانوران موذی و کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت سبزپوشان آریا مطالعه کنید.

سمپاشی جوندگان موذی
سمپاشی جوندگان موذی

چند روش برای از بین بردن جوندگان موذی مانند موش

در این بخش از مقاله روش هایی برای مقابله با جوندگان موذی مانند موش را مورد بررسی قرار می دهیم:

راه های ورود را برای جوندگان موذی مسدود کنید

اولین و مهم ترین راه برای مقابله با جوندگان، جلوگیری از ورود آن ها به ساختمان است و با این طریق از گسترش آلودگی نیز پیشگیری خواهید کرد، توجه داشته باشید که جوندگانی مانند موش به راحتی قادرند از کوچکترین شکاف ها و سوراخ ها عبور کنند. برای این منظور حتما ترک های فونداسیون، سوراخ های دیواره ها را مسدود کنید که برای این کار بهتر است از پلمپ های استیل استفاده کنید، مواردی نظیر لاستیک، چوب و مانند این ها به راحتی توسط جوندگان از بین می رود لذا در استفاده از آن ها برای مسدود کردن شکاف ها خودداری کنید.

استفاده از تله موش

در صورتی که اطمینان کسب کردید که موش وارد ساختمان شده است می توانید از تله موش استفاده کنید بهتر است برای این منظور از انواع مختلفی از تله ها استفاده کنید و با این کار می توانید در صورتی که تعداد موش های زیاد باشد همه آن ها را به دام بیندازید. نحوه مقابله با موش ها از مقالات جدید و کاربردی سایت سبزپوشان آریا می باشد که توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت سبزپوشان آریا مورد مطالعه قرار دهید.

روش های از بین بردن جوندگان موذی
روش های از بین بردن جوندگان موذی

برای تله ها از بهترین طعمه ها استفاده کنید

برای طعمه تله ها می توانید از مواد غذایی مانند شکلات، میوه خشک، فندق و… استفاده کنید، طعمه را با نخ نامرئی و یا نخ دندان به گیره تله ببندید و اگر این مواد خوراکی کارساز نبود از مواد دیگری مانند پنبه یا پر استفاده کنید.

پیشگیری از ورود موش ها با رعایت بهداشت

موش ها روزانه تنها 3 الی 4 گرم غذا می خورند و با این میزان می توانند زنده بمانند، بنا براین توصیه می کنیم برای جلوگیری از لانه سازی این جونده موذی در محل زندگی دسترسی آن ها به منابع غذایی را از بین ببرید، به عنوان مثال تمامی مواد غذایی را در داخل شیشه و ظروف دربسته نگهداری کنید و همیشه کف آشپزخانه و پیبشخوان ها را جاروبرقی بکشید و مطمئن باشید که هیچ خرده و ریزه خوراکی در این قسمت ها وجود ندارد. ایمن سازی زباله ها نیز بسیار مهم است فراموش نکنید که جوندگان با دندان های تیزی که دارند قادرند هرچیزی را بجوند و به داخل آن راه پیدا کنند.

بازرسی ساختمان مورد نظر قبل از سمپاشی جوندگان

یکی از بخش های اساسی از خدمات شرکت سبز پوشان آریا بازرسی ساختمان است که برای این منظور نیروهای این مرکز خدماتی با دقت بالایی محل مورد نظر را بررسی و ارزیابی می کنند و تمام راه های ورود جوندگان را پیدا کرده و در صورتی که هر گونه آسیبی از ورود آن ها به ساختمان وارد شده باشد را نیز به شما اطلاع خواهند داد.

بعد از مسدود کرده راه های ورودی متخصصین سبز پوشان آریا این احتمال را می دهند که جوندگان وارد محیط شده باشند که در این صورت از تله و طعمه گذاری استفاده می کنند و بعد از به دام افتادن آن ها فرایند سمپاشی را شروع کرده و برای از بین بردن کاملشان اقدامات لازم را انجام می دهند. سمپاشی حشرات در تهران از خدمات تخصصی مجموعه سبزپوشان آریا می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات با ما در تماس باشید.

اقدامات مهم قبل از سمپاشی جوندگان موذی مانند موش
اقدامات مهم قبل از سمپاشی جوندگان موذی مانند موش

اقدامات مهم قبل از سمپاشی جوندگان موذی مانند موش

قبل از این که تکنسین سبز پوشان آریا کار خود را شروع کنند از شما می خواهند اقدامات ذیل را به صورت کاملا دقیق انجام دهید:

  • سطل های زباله را خالی کرده و تمیز بشویید.
  • اگر قبل از تماس با این شرکت خدماتی، خودتان اقداماتی را نظیر تله گذاری انجام داده اید را جمع آوری کرده و دور بیاندازید.
  • در صورتی که حیاط یا باغچه دارید، آنجا را کاملا تمیز کنید.
  • تمام موادغذایی را در ظرف های دربسته قرار دهید.

توجه داشته باشید که نوع سمپاشی جوندگان موذی مانند موش که توسط سبز پوشان آریا انجام می شود براساس شرایط محیطی ساختمان ها ممکن است با هم فرق داشته باشد، که البته این مورد به نوع جونده ای که در ساختمان لانه سازی کرده نیز بستگی دارد و تکنسین این مرکز خدماتی در این مورد کاملا حرفه ای بوده و آموزش های لازم را دیده اند. در شرکت سبز پوشان آریا قیمت سمپاشی جوندگان موذی و همچنین قیمت طعمه گذاری برای یک ساختمان با هم فرق دارد و ممکن است برای هر محیطی با قیمت های متفاوتی این خدمات ارائه شود، به عنوان مثال در صورتی که ساختمان دارای چند واحد مسکونی باشد فرایند انجام کار برای هر کدام از واحد ها به صورت جداگانه محاسبه می شود.

از سوی دیگر از آنجا که معمولا جوندگان از طریق زیرزمین و یا پارکینگ به ساختمان راه پیدا می کنند و برای پیدا کردن غذا ممکن است به سمت طبقات بالاتر بروند، لذا توصیه می شود ضمن سمپاشی طبقات حتما طبقه همکف و زیرزمین نیز طعمه گذاری و پاکسازی شود. شرکت سبزپوشان آریا به عنوان بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران شناخته شده می باشد و در این زمینه اعتبار بالایی کسب کرده است و به راحتی می تواند شما را برای همیشه از شر جوندگان موذی مانند موش خلاص کند.

چه روش هایی برای از بین بردن جوندگان موذی مانند موش وجود دارد؟

مسدود کردن راه ورود برای جوندگان موذی، استفاده از تله موش، استفاده از بهترین طعمه برای تله ها، پیشگیری از ورود موش ها با رعایت بهداشت، بازرسی ساختمان مورد نظر قبل از سمپاشی جوندگان از مهم ترین روش های از بین بردن جوندگان موذی مانند موش می باشد.

اقداماتی مهم قبل از سمپاشی جوندگان موذی مانند موش چیست؟

سطل های زباله را خالی کرده و تمیز بشویید، اگر قبل از تماس با این شرکت خدماتی، خودتان اقداماتی را نظیر تله گذاری انجام داده اید را جمع آوری کرده و دور بیاندازید، در صورتی که حیاط یا باغچه دارید، آنجا را کاملا تمیز کنید، تمام موادغذایی را در ظرف های دربسته قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا