ترفند های خلاص شدن از شر پشه ها و مگس ها

ترفند های خلاص شدن از شر پشه ها و مگس ها

خلاص شدن از شر پشه ها با سمپاشی

از چندش ترین و رو مخ ترین موجودات جهان مگس ها هستند که متاسفانه همه جا پیدا می شوند و درهر فصل از سال مشاهده می شوند . کمتر کسی پیدا می شود که از این موجودات آزار دهنده خوشش بیاید به همین خاطر ما در این صفحه از سایت سبز پوشان آریا قصد داریم روش هایی مفید و کاربردی در مورد خلاصی از مگس ها را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما در ادامه همراه باشید. سمپاشی حشرات به صورت کاملا تخصصی در اسرع وقت توسط مجموعه سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد.

ترفند های خلاص شدن از شر پشه ها

ترفند های خلاص شدن از شر پشه ها و مگس ها عبارتند از:

سرکه و شوینده ها

از قدیمی ترین روش ها برای از بین بردن مگس ها ترکیب سرکه و شوینده از جمله مایع ظرف شویی است . برای استفاده از این روش ابتدا مقداری سرکه را درون کاسه ای بریزید و سپس به آن چندین قطره مایع ظرفشویی یا وایتکس اضافه کنید . مگس ها به سرکه علاقه دارند و به سرعت به سمت آن می روند اما به دلیل وجود مایع ظرفشویی ، دچار مرگ می شوند . با این کار طی مدتی کوتاه شاهد انبوه مگس های مرده درون کاسه می شوید .

تله بطری

شاید برایتان جالب باشد که بطری های نوشابه تله مگس می شوند اما باید بدانید که اگر بطری را از وسط ببرید و سر بالایی آن را به صورت برعکس قرار دهید می توانید یک تله بسازید . برای خلاصی از دست مگس ها درون تله ای که ساخته اید مقداری سرکه سیب و وایتکس بریزید با این کار مگس ها به سمت سرکه جذب می شوند و به درون بطری می روند اما همان جا گیر می کنند چرا که دیگر بخاطر سر بطری نمی توانند بیرون بیایند . هنگامی که فکر کردید تعداد مگس های به دام افتاده زیاد شده است بطری را با مگس های درونش دور بیندازید و بطری جدیدی را جایگزین آن کنید . برای اطلاع از گیاهان مفید برای دفع حشرات در خانه پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت سبزپوشان آریا مطالعه نمایید.

خلاص شدن از شر پشه ها با سمپاشی
خلاص شدن از شر پشه ها با سمپاشی

یک تیر و دو نشان با گل های خانگی

برخی از گل ها توانایی دور کردن مگس ها وبه طور کلی حشرات را دارند شما می توانید با انتخاب این گل ها برای منزلتان هم از زیبایی آنها استفاده کنید و هم سبب دور شدن مگس ها شوید . از انواع گل ها با این خاصیت می توان به ریحان ، نعناع ، برگ بو . . .  اشاره کرد  توجه کنید این گل ها را درجایی از منزل که مگس ها بیشتر تجمع میابند قرار دهید .

ساخت اسپری خانگی با زنجبیل

بوی زنجبیل از جمله بوهایی است که مگس ها دوست ندارد شما می توانید با استفاده از مقداری آب و زنجبیل و یک اسپری ، مگس ها را منزلتان فراری دهید فقط کافی است که رنجبیل را درون آب ریخته و به خوبی تکان دهید تا در آب به خوبی حل شود سپس این ترکیب را به تمام خانه اسپری کنید .

اسپری با ترکیب فلفل تند

مشابه زنجبیل آن را تهیه کنید و به درون خانه ، خصوصا محل تجمع مگس ها اسپری کنید مگس ها از بوی این ماده به شدت بیزارند . می توانید از فلفل هندی استفاده کنید .

روغن های معطر در ساخت اسپری خانگی

از بوهای دیگری که مگس ها از آن فراری هستند  می توان به دارچین ، آویشن ، میخک ، علف لیمو اشاره کرد . می توانید با الهام از روش سوم از این گیاهان در منزلتان نگهداری کنید یا روغن آن ها را گرفته وهمانند آنچه در قبل گفته شد به اسپری تبدیل کنید فقط دقت کنید مقدار روغنی که استفاده می کنید ، کم نباشد .

چسب مگس

برخی از این چسب ها بسیار چسبنده هستند بنابراین مواظب استفاده از آنها باشید . این چسب ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند مثلا برخی مخصوص سقف هستند برخی برای چارچوب ها مناسب هستند پس در انتخاب نوع آن دقت کنید . به هر حال با قرار دادن این چسب ها ، مگس ها به آن می چسبند با پر شدن چسب از مگس ها چسب دیگری را جایگزین آن کنید . سمپاشی حشرات ریز پرنده توسط شرکت سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات ریز پرنده با ما در تماس باشید.

جاروبرقی

اگر تعداد مگس ها در منزلتان زیاد است این ترفند می تواند به شما کمک کند . هنگامی که مگس ها در گوشه ای تجمع یافتند با استفاده از دسته ی جاروبرقی و مکش آن ، مگس ها را به داخل جاروبرقی هدایت کنید . توجه کنید که ممکن است مگس ها درون کیسه ی جاروبرقی زنده باشند پس بهتر است کیسه ی آن را دور از خانه تخلیه کنید .

چگونه از شر پشه ها خلاص شویم؟
چگونه از شر پشه ها خلاص شویم؟

سکه ی مسی

سال ها زیادی است که افراد برای دور کردن مگس ها از خانه یا حیاط پذیرایشان از سکه ی مسی استفاده می کنند . برای این کار درون لیوانی مقداری آب و یک سکه ی مسی بیندازید دیگر مگس ها را ها را به چشم نمی بینید .

خیار

شاید شنیده باشید که خوک ها به هیچ عنوان خیار نمی خورند یا اینکه گربه ها از خیار می ترسند و در این جا هم باید بگوییم مگس ها هم از خیار متنفرند . به همین خاطر می توانید با قرار دادن برش های خیار در جاهای مختلف خانه با پخش شدن بوی خیار مگس ها هم فراری می شوند . برای آشنایی با بهترین راه برای از بین بردن حشرات توصیه می کنیم مقاله مفید مربوط به آن را جهت کسب اطلاعات بیشتر در سایت سبزپوشان آریا مطالعه نمایید.

پوست های میوه

از دیگر بوهای ناخوشایند برای مگس ها این گزینه است با خریدن میوه هایی از جمله پرتقال و یا گریپ فروت با یک تیر دو نشان بزنید هم از خوردن آن  لذت ببرید هم با قرار دادن پوست آن در محل های متفاوت خانه به خصوص محل تجمع مگس ها آن ها را از خود دور کنید .

روشنایی کم خانه

این گزینه هم کاربردی است و خیلی ها از آن استفاده می کنند چرا که مگس ها به روشنایی علاقه ی زیادی دارند شاید خودتان هم با نگاه کردن به لامپ ها متوجه ی این موضوع شده باشید پس تا جایی که امکان دارد منزلتان را تاریک نگه دارید .

در این صفحه از سایت سمپاشی حشرات در تهران توسط مجموعه سبزپوشان آریا با 12 ترفند کاربردی و آسان به شما نحوه ی دور کردن مگس ها را آموزش دادیم امیدواریم مورد استفاده ی شما عزیزان قرار گرفته باشد .

چگونه از شر پشه ها و مگس ها خلاص شویم؟

از چندش ترین و رو مخ ترین موجودات جهان مگس ها هستند که متاسفانه همه جا پیدا می شوند در این مقاله از سایت سبزپوشان آریا به بررسی ترفند های خلاص شدن از شر پشه ها و مگس ها به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

بهترین شرکت برای دریافت خدمات سمپاشی انواع پشه و مگس در تهران چه شرکتی می باشد؟

شرکت سبزپوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی برای دریافت خدمات سمپاشی انواع پشه و مگس در تهران با قیمت مناسب در اسرع وقت می باشد برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا