در کدام فصل از سال باید سمپاشی انجام شود؟

در کدام فصل یا فصول از سال بایستی سمپاشی انجام شود؟

فصل مناسب سمپاشی

با گرم شدن هوا تعداد حشرات بیشتر می شود موجوداتی مانند ساس ها ، سوسک ، مگس ، پشه و … از حشرات آزاردهنده و چندش آور هستند . در برخی مواقع این موجودات با یک اسپری از بین می روند اما در برخی مواقع مشکل بزرگ تر از آن است که با اسپری حل شود در این صورت سمپاشی بهترین راه برای خلاصی از دست این  موجودات است به شرطی که به درستی انجام شود . ما در این مقاله  از سایت شرکت سمپاشی سبزپوشان آریا به بهترین زمان و مناسب ترین فصل برای سمپاشی می پردازیم با ما همراه باشید .

راه های ورود حشرات به منزل

این حشرات به طور کلی برای جستجوی غذا به خانه ها وارد می شوند . حشرات به  هوای گرم و تاریک علاقه مندند و در خانه به دنبال مکان های دور از دسترس می گردند تا به راحتی بتوانند آن جا رشد و تکثیر کنند . از جاهایی که این حشرات آزاردهنده می توانند وارد خانه شوند می توان به درزهای خانه ، سوراخ ها ، مکان های مرطوب و … اشاره کرد .

برای جلوگیری از ورود آن ها سعی کنید درزها و سوراخ های خانه را بپوشانید و برای پنجره ها از توری استفاده کنید کاغذهای مرطوب را درون خانه نگهداری نکنید با این کارها مشکل را از ته ریشه کن می کنید و دیگر نیازی به سمپاشی مرتب خانه ندارید . روش‌های دفع حشرات خانگی از مقالات مفید و مرتبط سایت سبزپوشان آریا می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

مراحل سمپاشی حشرات

برای این کار تمامی گل ها ، حیوانات خانگی ، مواد غذایی ، افراد درون خانه و هرآنچه که ممکن است با سمپاشی دچار مشکل شود را از خانه دور کنید سپس کار سمپاشی را به افراد متخصص بسپارید تا با بهترین سم ها روش ها منزلتان را سمپاشی کنند اما اگر به هر دلیلی مجبور شدید خودتان این کار را انجام دهید حتما توصیه هایی که در ادامه برایتان آورده ایم را جدی بگیرید .

  • در انتخاب سم دقت کنید برای این کار می توانید از متخصصان این زمینه کمک بگیرید .
  • برای جلوگیری از هر گونه آسیبی ، از دستکش ، ماسک ، عینک ،  کفش و لباس های مناسب استفاده کنید .
  • تمام مکان های خانه به خصوص جاهای دوراز دسترس ، سوراخ های موجود در خانه ، بین کابینت ها و … را سمپاشی کنید .
  • برای تاثیر گذاری بیشتر سم بهتر است تا آن را به صورت دوره ای تکرار کنید تا از تکثیر آن ها جلوگیری کنید .
فصل مناسب سمپاشی
فصل مناسب سمپاشی

اقدامات بعد از سمپاشی

ما در سایت سبزپوشان آریا تمامی مطالب مربوط به اقدامات بعد از سمپاشی را برایتان تدارک دیده ایم می توانید با مراجعه به آن از مطالب مفید و ضروری که گفته شده است استفاده کنید . در اینجا به طور کاملا خلاصه به بررسی چند مورد از اقدامات بعد از سمپاشی می پردازیم .

  • حداقل 24 ساعت از شستن و تمییزی خانه خوداری کنید .
  • افراد خانه تا دو روز وارد خانه نشوند .
  • از نگه داشتن مواد غذایی در معرض هوای خانه خوداری کنید .
  • لباس هایتان را به طور کامل ضد عفونی کنید و سپس بشویید .
  • درب و پنجره ها را باز کنید تا هوای منزل تسفیه شود .

بهترین زمان سمپاشی

شاید در موقع دیدن حشرات مختلف در منزلتان اولین فکری که به ذهنتان می آید سمپاشی باشد . اما سوال مهمی که پاسخ می تواند بسیار تاثیرگذار باشد این است که بهترین زمان سمپاشی چه موقع است ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که هر کدام از حشراات در هنگام شروع فصل خاصی از سال تکثیر می شوند بنابراین باید با توجه به نوع حشره ی موجود در منزلتان ، زمان سمپاشی را تعیین کنید لازم به ذکر است که بسیاری از حشرات با شروع گرما تکثیر می شوند.

بهترین زمان برای سمپاشی از اواسط اردیبهشت تا اواخر این ماه است. لازم به ذکر است که تنها فصل تکثیر حشرات مهمم نیست بلکه زمان سمپاشی هم مهم است به عنوان مثال برخی از حشرات شب کارند و برخی در روز بیشترین فعالیت را دارند .در زیر به بررسی دو نمونه از حشرات می پردازیم تا بهتر بتوانید زمان سمپاشی حشرات را انتخاب کنید.

سمپاشی ساس

ساس ها از موجوداتی هستند که از خون انسان ها تغذیه می کنند و می تواند باعث انتقال بیماری شود. معمولا این حشرات در زمان خواب به نیش زدن روی می آورند همچنین نابود کردن و سمپاشی ساس ها هم کار راحتی نیست توصیه ی ما به شما مشاوره گرفتن از تیم قوی و باتجربه ی سبز پوشان آریا است تا با بهترین مشورت ها ، نابودی این موجودات را برایتان هموار کنند . بهترین زمان اقدام برای نابودی این موجودات دیدن آن هاست در همان زمان دیدن ساس در منزل به فکر سمپاشی آن ها بی افتید تا از تکثیر آن ها جلوگیری کنید .

بهترین زمان سمپاشی
بهترین زمان سمپاشی

سمپاشی سوسک

برای سمپاشی سوسک و سایر موجودات موذی دیگربهترین زمان  فصل های زمستان و پاییز است . اغلب افراد برای هرگونه حشره ای ، بهترین زمان سمپاشی را فصل های گرم سال می دانند اما این دیدگاه برای سوسک و دیگر حشره های موذی صدق نمی کند برای این حشرات بهترین فصل ، فصل های سرد سال است چرا که این گونه از موجودات در این فصل ها تخم گذاری و تکثیر می شوند .

تاثیر سم بر روی سلامت انسان

هیچ سمی پیدا نمی شود که برای سلامتی انسان ضرر نداشته باشد اما برخی از سم ها میزان ضرر کمی دارند ولی قدرت کشندگی آن  ها برای حشرات زیاد است . بدن برخی از انسان ها به سرعت به سم ها واکنش نشان می دهند پس بهتر است عمل سمپاشی را به افراد متخصص در شرکت های سمپاشی بسپارید تا با انتخاب بهترین سم از هر لحاظی ، شما را از شر موجودات نجات دهند .

هزینه ی سمپاشی

قیمت سمپاشی با توجه به نوع حشره ، متراژ خانه ، میزان زمان صرف سمپاشی ، نوع سم انتخابی برای از بین بردن حشره ها تعیین می شود. در این مقاله از سایت سبزپوشان آریا به بررسی بهترین زمان برای سمپاشی و همچنین نکات جامع در مورد سمپاشی پرداختیم امیدواریم مورد توجه ی شما قرار گرفته باشد. شرکت سبزپوشان آریا ارائه دهنده خدمات سمپاشی حشرات ریز پرنده و سایر حشرات موذی با قوی ترین سموم می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی با ما تماس بگیرید.

بهترین فصل برای انجام خدمات سمپاشی چه فصلی می باشد؟

با گرم شدن هوا تعداد حشرات بیشتر می شود موجوداتی مانند ساس ها ، سوسک ، مگس ، پشه و … از حشرات آزاردهنده و چندش آور هستند که باید سریعا سمپاشی شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین زمان سمپاشی چه زمانی می باشد؟

بسیاری از حشرات با شروع گرما تکثیر می شوند بهترین زمان برای سمپاشی از اواسط اردیبهشت تا اواخر این ماه است. مجموعه سبزپوشان آریا ارائه دهنده خدمات سمپاشی با بهترین سموم می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا