بهترین راه برای از بین بردن حشرات

بهترین راه برای از بین بردن حشرات

در این دنیا انواع مختلفی از حشرات وجود دارد. برخی از آنها مانند زنبورها و مورچه ها می توانند برای انسان مفید باشند در حالی که برخی دیگر مانند سوسک ها و حشرات آزاردهنده ای هستند. حشرات حیوانات کوچکی با شش پا و بدنی شبیه سخت پوستان هستند. آنها در سراسر جهان، حتی در سردترین یا خشک ترین مناطق یافت می شوند. از آنجایی که هیچ مکانی کاملاً عاری از حشرات نیست، مردم باید در خانه، محل کار و هر جا دیگری که می‌روند با آنها برخورد کنند.

عمدتاً اولین قدم برای بیرون راندن حشرات خانگی، تکیه بر حشره‌کش‌ها است، با مواد شیمیایی که دارند ممکن است در دفع حشرات مفید باشند، اما برای سلامتی انسان و حیوانات خانگی نیز مضر هستند، به طوری که ضرر آنها بیشتر از فایده آنها است .

کارشناسان استفاده از برخی از گیاهان طبیعی را به عنوان جایگزینی برای ترکیبات شیمیایی برای بیرون راندن و جلوگیری از ورود حشرات از خانه توصیه میکنند، جایی که می توان از آبلیمو یا سرکه در گوشه و کنار خانه استفاده کرد. مثلا میتوان برای بیرون راندن مورچه ها و از نعناع و انواع گیاهان معطر استفاده کرد. با قرار دادن چند برگ از این گیاهان در لبه پنجره ها یا کاشت آنها دیگر مورچه ها وارد خانه شما نمیشوند. برای از بین بردن مگس می توان از نعناع، ​​ریحان، رزماری و اسطوخودوس استفاده کرد.

برای دفع کردن پشه ها، لیمو و برگ های آن را در بالکن خانه قرار دهید و همچنین می توان بادرنجبویه را برای دفع حشرات گزنده روی پوست قرار داد. کاشت شکوفه های یاس بنفش و فلفل تند عموماً حشرات را از خانه دور می کند. برای محافظت از لباس در برابر حشرات جونده، یک کیسه کوچک حاوی اسطوخودوس، نعناع، ​​رزماری، میخک و دارچین را در کمد لباس قرار دهید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی منزل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد. برای سمپاشی سوسک میتوانید از سایت سبز پوشان آریا کمک بگیرید.

سمپاشی کک

کک ها حشرات کوچک و بدون بال هستند که از خون تغذیه می کنند و اغلب در حیوانات و پرندگان آلوده یافت می شوند. از طریق تماس یا حضور در نزدیکی حیوانات یا پرندگان آلوده به انسان منتقل می شود. ویژگی کک توانایی پرش از فواصل زیاد است که به آن کمک می کند تا از یک حیوان به حیوان دیگر جابجا شود و باعث گسترش عفونت شود.

همچنین با مکیدن خون از پوست پس از سوراخ کردن آن، از جذب خون انسان تغذیه می کند و بسته به نوع و حساسیت پوست باعث خارش شدید می شود. این حشره ممکن است به دلیل حرکت از بدنی به بدن دیگر مضر و خطرناک باشد و مقادیری باکتری را در خون که جذب می کند، حمل کند و باعث بیماری هایی مانند طاعون و غیره شود.

شرکت سبزپوشان آریا با استفاده از آفت کش هایی که بو ندارند و بدون اینکه از شما بخواهیم از خانه خارج شوید یا حتی اثاثیه منزل را جابجا کنید یا بردارید، تمام کارهای لازم را برای دفع مورچه ها و سایر حشرات موذی انجام می دهیم. محل های مورد نظر را بدون برداشتن گلدان ها یا سایر وسائل خانگی و با استفاده از سموم سالم و بدون بو سمپاشی می کنیم.

سمپاشی مگس

بیش از هزار هشتصد گونه مگس وجود دارد و مگس خانگی به عنوان حامل بسیاری از عوامل بیماری زا مانند: باکتری های روده، مدفوع، تک یاخته ها و ویروس ها که منجر به عفونت انسان با بیماری های روده ای مانند اسهال خونی و حصبه میشود، شناخته میشود.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

علاوه بر این، عوامل بیماری مگس با بزاق ترشح شده تکه کوچکی از غذای جامد را خیس می کند و سپس غذای جامد را به ماده ای نیمه مایع تبدیل می کند تا بتواند آن را جذب کند و از این طریق باعث انتقال بسیاری از بیماری ها به انسان می شود.

مگس ها از انواع غذای انسان، ضایعات ارگانیک و طبیعی، زباله، سرگین و مواد قندی تغذیه می کنند. مگش ها بدون آب نمی تواند بیش از چهل هشت ساعت زندگی کند.  مکان های تخم گذاری مگس ها شامل (کود، ضایعات صنعتی، زباله، زباله های آلی، فاضلاب و ضایعات کشاورزی) میباشد.

صبح و حتی قبل از بعد ظهر که دوره عدم تغذیه مگس است، مگس ها روی زمین، دیوار و سرویس بهداشتی و نمای بیرونی خانه ه، سطل زباله، بند رخت و فضای سبز بیرون ساختمان ها استراحت می کنند.

هنگام غروب که دوره بی تحرکی مگس‌های خانگی است، ترجیح می‌دهند روی سقف و پشت بام ساختمان‌ها، سیم برق و مناطق سبز استراحت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا