بعد از سمپاشی چگونه محیط را باید تمیز کنم؟

بعد از سمپاشی چگونه محیط را باید تمیز کنم؟

تمیز کردن محیط بعد از سمپاشی

اقدامات بعد از سمپاشی جز مراحل آخر سمپاشی است . وجود موجوداتی از جمله مگس ها ، موش ها ، عنکبوت ، ساس ها، کنه ها و … در منزل علاوه بر ترس و وحشت ، بسیار کثیف هستند و می توانند حامل بیماری باشند . افراد بسیاری از سمپاشی سوسک برای خلاص شدن از شر این موجودات استفاده می کنند اما ما در این مقاله از سایت سبز پوشان آریا می خواهیم اقدامات لازم و نکات ضروری بعد از سمپاشی را برایتان بررسی کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

ضروری ترین اقدامات برای تمیز کردن محیط بعد از سمپاشی

اگر سمپاشی انجام داده باشید حتما متوجه تغییر بوی منزلتان تا مدتی خواهید شد . برای دچار نشدن به این بو باید سمپاشی را به یک متخصص کاربلد بسپارید تا با روش های اصولی و و سموم فاقد بو و حساست ، به سمپاشی منزلتان بپردازد آن وقت دیگر مشکل بو در خانه ی شما به زودی رفع می شود . اگر به هر دلیلی بعد از سمپاشی در منزلتان بوی سموم ولن کن نبود توصیه های ما را جدی بگیرید .

 دور شدن از فضای سمپاشی شده

بعد از سمپاشی تا موقع خشک شدن سم در منزل سعی کنید مدتی را بیرون از خانه سپری کنید این توصیه برای کودکان ، سالمندان ، حیوانات خانگی و … بسیار مهم و ضروری است پس حتما بعد از سمپاشی قبل از اقدام به هر گونه کاری برای از بین بردن بوی خانه ، تا خشک شدن و حتی مدتی پس از آن هم از فضای منزل دور باشید .

عدم داشتن عجله برای سمپاشی

نظافت خانه پس از گذشت مدت کوتاهی از سمپاشی ، باعث کاهش اثرات سمپاشی می شود چرا ممکن است سم های پاشیده شده را با نظافت تمییز کنید این کار برای حشرات و موجوداتی که در خانه شما جا خوش کرده اند بسیار خوب است پس حتما از کسی که برایتان کار سمپاشی را به عهده گرفته است بپرسید چه موقع می توانید به نظافت و تمیزی منزلتان بپردازید . پیشنهاد ما در مدتی که نمی توانید سمپاشی انجام دهید موارد زیر است :

  •  جمع آوری کاغذ : حشرات به کاغذ ، کتاب ، مقوا و . . . خصوصا اگر رطوبت داشته باشند ، جذب می شوند . تا اتمام مدت زمانی که حق تمییزی منزلتان را ندارید از وجود نداشتن این موارد در خانه تان اطمینان حاصل کنید .
  • تعمییر نشتی : از دیگر راه ها برای ورود حشرات به منزلتان نشتی لوله های آب هستند با تعمیر درست این مشکلات راه ورود حشرات از این راه را مسدود کنید .
  • درزگیری : سوراخ های بین مزاییک ، سوراخ های دیوار و . . . را پر کنید ، برای بین کابینت ها از چسب های ضد آب بهره ببرید ، روی فاضلاب ها را درپوش قرار دهید و پینجره ها را با توری بپوشانید این کارها بسیار ضروری و مهم هستند.
تمیز کردن محیط بعد از سمپاشی
تمیز کردن محیط بعد از سمپاشی

استفاده از دستکش و ماسک

از وجود اینکه بسیاری از سمومی که در سمپاشی منزل استفاده می شود برای انسان ضرری ندارد اما با رعایت نکات بهداشتی از کوچک ترین مشکلی در امان باشید . استفاده از دستکش و ماسک گزینه ی خوبی است . برای آشنایی با انواع سوسک کش قوی خانگی پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت سبزپوشان آریا مطالعه نمایید.

بررسی ظرف و خوراکی

هنگام برگشتن از خانه به دقت به منزلتان نگاه کنید هر گونه ظرف یا ماده ی خوراکی که در معرض هوا بوده است را پیدا کنید مواد غذایی را حتما دور بیندازید و ظرف ها را هم خوب بشویید .

جمع آوری حشرات

از آن جهت که حشرات مرده سبب جمع شدن حشرات زنده ی دیگر می شود توصیه ی ما به شما جمع آوری آنهاست . اصلا این کار را به پایان دوره ی سمپاشی موکول نکنید و هر چه سریع تر آن ها را دور کنید .

از حیوانات خانگی غافل نشوید

در مقایسه با انسان ، حیوانات حساس تر هستند به همین خاطر حتما اطلاعاتی راجب زمان برگشت حیوانات خانگی به خصوص همسترها و یا پرنده ها به خانه را از دامپزشک جمع آوری کنید . اگر بعد از به خانه آوردن حیوانات پس از مدتی متوجه بی حال شدن آن ها شدید حتما حیوانات خود را به یک دامپزشک ببرید . از آفت کش هایی که درمنزل دارید استفاده نکنید .

همانگونه که نمی توان چندین قرص را بدون مشورت پزشک مصرف کرد ، نمی توان از آفت کش های که در خانه دارید بعد از انجام سمپاسی استفاده کنید چرا که احتمال دارد با هم تداخل داشته باشند و ترکیب آن ها سبب ایجاد گازهای خطرناکی شود . پس جدا از این کار اجتناب کنید . سمپاشی ساس و سوسک و انواع حشرات موذی توسط شرکت سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد جهت دریافت خدمات سمپاشی با ما در تماس باشید.

از بین بوی سموم در منزل
از بین بوی سموم در منزل

 خطرات سمپاشی

اگر چه عمل سمپاشی برای از بین بردن حشرات و آرامش افراد منزل انجام می شود اما ممکن است این سمپاشی برای برخی از افراد ناخوشایند و آزار دهنده شود اگر بعد از سمپاشی به هر کدام از موارد زیر دچار شدید سریعا به پزشک مراجعه کنید :

  • احساس سوزش در گلو
  • مشکل در نفس کشیدن
  • حالت تهوع
  • احساس درد در ناحیه ی سر
  • مشکلات پوستی از جمله خارش
  • بی حالی و درموارد خطرناک تر بی هوشی

 از بین بردن بوی سمپاشی از روی لباس

برای این کار به همراه پودر 1 الی 2 فنجان سرکه را داخل ماشین لباسشویی بریزید . مدت زمان لباسشویی را بر روی تایم نسبتا زیاد قرار دهید . این مراحل را دو بار انجام دهید . برای خشک شدن لباس ها در صورت امکان در هوای آزاد قرار دهید با این کار معمولا برای همیشه بوی سموم از روی لباستان پاک می شود . سمپاشی حشرات توسط مجموعه سبزپوشان آریا با هزینه مناسب توسط پرسنل مجرب این مجموعه در سریع ترین زمان قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات موذی با ما تماس بگیرید.

از بین بوی سموم در منزل

برای این کار جوش شیرین بهترین گزینه است فقط لازم است پودر جوش شیرین را به جاهایی که می دانید سمپاشی انجام شده است، بپاشید . برای اثرگذاری بیشتر اجازه بدهید جوش شیرین به مدت 12 الی 24 ساعت در محیط بماند سپس با استفاده از محلول پودر لباسشویی ، جوش شیرین را پاک کنید . دیگر راه های از بین بردن بوی منزل استفاده از اسپری های خوش بو کننده با برچسب < خنثی کننده > است . دراین صفحه از سایت سبزپوشان آریا به اقدامات بعد از سمپاشی پرداختیم امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

بعد از سمپاشی چگونه محیط را باید تمیز کنیم؟

در این مقاله از سایت سبزپوشان آریا به بررسی اقدامات لازم و نکات ضروری بعد از سمپاشی پرداخته ایم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چگونه بوی سمپاشی را از روی لباس و در منزل از بین ببریم؟

برای از بین بردن بوی سمپاشی از روی لباس از سرکه و برای از بین بردن بوی سموم در منزل از جوش شیرین بهتر است استفاده کنید. برای خواندن روش استفاده پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا