سمپاشی حشرات خانگی

دفع حشرات از خانه

ورود حشرات موذی یکی از مشکلاتی است که همه ما با آن رویرو هستیم و برای از بین بردن آنها دست به هر کاری میزنیم. برای سمپاشی حشرات خانگی و سایر جانداران موذی میتوانید از تجربه یک شرکت خدماتی سمپاشی نهایت بهره را ببرید.
شرکت سمپاشی خانگی سبزپوشان آریا با استفاده از بهترین دستگاهای روز و مواد شیمیایی که کمتر برای سلامتی ساکنان اعضای خانواده مضر هستند آماده کمک به شما همشهریان تهرانی و شهرهای اطراف آن میباشد. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب نحوه سمپاشی حشرات را برای شما بصورت کامل توضبح خواهیم داد.


چگونه مگس ها را از از خانه دور کنیم؟


مگس ها در ماه های گرم تابستان پخش می‌شوند، زیرا مگس ها تخم های خود را در زباله، خاک، بریده های علف، فاضلاب، آب، فضولات حیوانات یا مواد غذایی فاسد می گذارند. برای دور شدن مگس ها از خانه شما بهتر است زباله ها را از محیط خانه خارج کنید، درها را باز نگذارید و غذاها را بپوشانید. و در نهایت بایدبرای سمپاشی حشرات خانگی از شرکتهای سمپاشی مثل شرکت سبزپوشان آریا کمک بگیرید.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

چگونه از شر مورچه ها خلاص شویم؟


مورچه ها را می توان با استفاده از حشره کش ها یا روش های طبیعی از بین برد، جایی که اسید بوریک یا پودر بوراکس در اطراف ورودی ها و در امتداد مسیرهای قابل مشاهده بپاشید. باید مراقب بود که کودکان و حیوانات از مناطقی که آفت کش در آن قرار داده شده است دور نگه داشته شوند.
اسید را می توان بامقداری آرد ذرت یا شکرمخلوط کرد. بنابراین مورچه ها این دانه های سمی را حمل می کنند و می میرند.
همچنین می‌توان برای از بین بردن مورچه‌ها داروهای خانگی درست کرد. نمونه‌هایی از مواد خانگی که مورچه‌ها را از بین می‌برند عبارتند از: گچ، نشاسته ذرت، وازلین، نعناع و ادویه جات. به عنوان مثال می توانید از وازلین استفاده کنید و آن را با عصاره نعناع به خوبی مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی پنجره ها و درها قرار دهید، جایی که نعنا و وازلین موادی هستند که مورچه ها از آن متنفرند.
برای سمپاشی حشرات خانگی با شماره ذیل تماس بگیرید. کارکنان شرکت سبزپوشان آریا در اسرع وقت در محل حضور میآبند و منزل شما را بخوبی سمپاشی میکنند.

سمپاشی حشرات خانگی

چگونه زنبورها را از بین ببریم؟


زنبورهای زرد در اطراف سطل های زباله، غذا، نوشیدنی و لانه خود جمع می‌شوند و می توان زنبورها را با از بین بردن لانه هایش با سمپاشی آفت کش ها از بین برد.

نکات کلی برای از بین بردن حشرات خانگی


می توان با کوتاه کردن شاخه های هر درخت یا درختچه ای که امکان حضور حشرات روی آن را فراهم می کند، از رسیدن حشرات به خانه جلوگیری کرد و نباید با پوشاندن خاک اطراف خانه با سنگ، پناهگاه ایده آلی برای آفات ایجاد کرد. سمپاشی گال از خدمات تخصصی شرکت سبزپوشان آریا می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی گال در تهران با ما در تماس باشید.

رعایت بهداشت

با رعایت مراحل زیر می توان و تمیز نگه داشتن خانه از ورود حشرات خانگی به خانه جلوگیری کرد:

  • باقیمانده غذاها را پس از استفاده دور بیندازید. ظروف، فنجان و کارد و چنگال را بشویید و ضایعات غذا را قبل از گذاشتن در سطل زباله ببندید.
  • تمام صندلی ها، کابینت ها و طبقات را بخوبی تمییز کنید و مطمئن شوید که آنها از ضایعات مواد غذایی عاری هستند.
  • قسمت های پشت هر یک از این وسائل را تمیز کنید: فر، یخچال و سایر لوازم خانگی.
  • توالت را به درستی تمیز کنید و آثار ادرار و مدفوع را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که تمام مخازن سپتیک و سایر زهکش ها بسته هستند.

چگونه از شر حشرات کوچک پرنده در آشپزخانه خلاص شویم؟


شایان ذکر است که راه های زیادی برای خلاص شدن از شر حشرات کوچک پرنده در آشپزخانه وجود دارد در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم:


از سرکه استفاده کنید

حشرات کوچک پرنده در آشپزخانه با انجام مراحل زیر با سرکه از بین می روند:

  • چند قطره صابون ظرفشویی مایع را با چوب دارچین مخلوط کنید.
  • مخلوط صابون و دارچین را در یک بطری اسپری پر از سرکه بریزید.
  • بطری را بیش از یک بار تکان دهید تا مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.
  • محلول داخل بطری را مستقیما روی مگس ها اسپری کنید، سپس محل را با آب بشویید و با دستمال کاغذی پاک کنید.

از روغن لیمو استفاده کنید


استفاده از روغن لیمو نیز یکی از راه های از بین بردن حشرات پرنده در آشپزخانه است و با رعایت مراحل زیر میتوان از دست حشرات موذی راحت شد:

  • یک قاشق غذاخوری روغن لیمو را با حدود 400 میلی لیتر آب مخلوط کنید.
  • مخلوط به دست آمده را در یک بطری اسپری بریزید و مواد را تکان دهید تا با هم مخلوط شوند.
  • مخلوط را مستقیماً روی مگس ها یا هر حشره یا مکان هایی که مگس ها تجمع می کنند اسپری کنید و با این کار مستقیماً حشرات پرنده را از بین ببرید.


با انجام این کار برخی از حشرات از انجام پرواز ناتوان می شوند و راحت تر میتوان با آن مقابله کرد و سپس محل را با آب بشویید و با دستمال کاغذی پاک کنید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.


ساخت تله برای گرفتن حشرات خانگی کوچک پرنده


همچنین با انجام مراحل زیر می توان با ایجاد تله از شر حشرات پرنده در آشپزخانه خلاص شد:

  • یک تکه کوچک موز را در کف یک شیشه تمیز قرار دهید.
  • قیف کاغذی را داخل شیشه فرو کنید تا حشرات از داخل قیف وارد شده و به موز برسند و در آنجا گیر کنند.
  • پس از پر شدن حشره روی شیشه را بپوشانید. با این کار میتوانید از شر حشرات خلاص شوید یا آنها را در مکانی دور از خانه آزاد کنید.

برای سمپاشی حشرات خانگی با شماره ذیل تماس بگیرید. کارکنان شرکت سبزپوشان آریا در اسرع وقت در محل حضور میآبند و منزل شما را بخوبی سمپاشی میکنند.

جانوران موذی ساختمان کدامند؟

شناخت جانوران موذی در ساختمان ، مارها دسته‌ای از خزندگان هستند که بیش از 3000 گونه‌ی سمی و غیرسمی متنوع دارند. گاهی پیش می‌آید که مار وارد محل زندگی ما می‌شود.

راه پله را چگونه سمپاشی کنیم؟

راه پله یکی از قسمت هایی است که حشرات موذی از جمله سوسک، موش، پشه و سایر حشرات در آن براحتی جولان میکنند. که یکی از ان راه کار ها استفاده از سمپاشی محیط می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا