چگونه از حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم؟

چگونه از حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم؟

ساس‌های موذی یا ساس‌ها در سال‌های اخیر یک مشکل رو به رشد برای همه بوده‌اند. و متاسفانه در همه جا حضور دارند حتی مکان‌های عمومی همانند هتل‌ها که مردم برای استراحت به آنجا می‌روند نیز در معرض ساس قرار دارند. برای اینکه چگونه از ورود حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم؟ و جلوگیری از هجوم این حشرات به داخل خانه روش هایی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

1- از خانه خود محافظت کنید


تشک خواب خود را هر ۲ یا ۳ سال یکبار تغییر دهید. ممکن است برای تهیه تشک زمان کوتاهی به نظر برسد. اما در عوض این یک اقدام هوشمندانه برای حل مشکل در وهله اول است. و هنگامی که حشرات به تخت شما می رسند، تشخیص تعداد حشرات در تخت بسیار دشوار است. یک تخت بخرید یا دقیقاً بفهمید که ساس ها از کجا می آیند. این حشرات معمولاً به قسمت های دیگر خانه شما راه می یابند، اما معمولاً به رختخواب شما می آیند.

چگونه از حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم؟


2- از روکش تشک برای تشک خود استفاده کنید.


برای جلوگیری از آلوده شدن تخت خود و اینکه چگونه از ورود حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم؟می توانید تشک خود را با ملحفه های پلاستیکی عایق بندی شده بپیچید که مفیدتر از رویه های تشک هستند.
هنگامی که از روکش تشک برای تشک خود استفاده می کنید، یکی را به محل خواب اضافه کنید تا مکان های مخفی آن ها را بپوشانید، بنابراین اگر در خانه خود این حشره موذی را دارید، ملحفه یا روتختی به شما کمک می کند تا حشرات را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی کنید.
ابتدا تمام لباس هایی که با آن ها سفر می کنید را بشویید و سپس ملحفه ها را بررسی کنید تا بتوانید به سرعت مشکل را پیدا کنید.اگر حشرات وارد تشک شدند، بهتر است برای از بین بردن آنها اقدام کنید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

3- فرش و موکت را حداقل هفته ای یکبار تمیز کنید.


اگر مشکوک به آفات هستید، برای اطمینان از تمیزی منزلتان، هر روز آنها را جاروبرقی بکشید، محتویات جاروبرقی را در ظرف پلاستیکی بریزید و مطمئن شوید که ساسی در آن وجود ندارد و اگر بود سپس به سرعت آنها را بکشید. جاروبرقی به حشره اجازه می دهد تا در محیط پخش و پراکنده شود.

4- استفاده از روغن ها برای از بین بردن حشرات


این روغن ها رایحه های مختلفی برای دور نگه داشتن حشرات دارند تا بتوانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید.
6 تا 10 قطره روغن را در یک فنجان اسپری پر از یک فنجان آب، در خانه و روی چیزهایی که در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنید، مانند کاور، کیف دستی، بریزید. کوله پشتی اسپری چمدان بپاشید.
برخی از روغن هایی که می توانند به ما کمک کنند تا چگونه از ورود حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنیم. و حشرات مخرب را دفع می کنند عبارتند از:
همچنین می توانید از روغن جوجوبا برای بدن خود اجتناب کنید یا از روغن هسته انگور استفاده کنید.

آنها را با هم بچینید.
اختلال به حشرات مکانی برای پنهان شدن می دهد و کار را آسان می کند و اگر نتوانید به راحتی وسایل را جابه جا کنید، می توانید حشرات را به راحتی پیدا و کنترل کنید. حشرات را که ممکن است پنهان شوند را کاهش دهید تا بتوانید آنها را از خانه خود دور نگه دارید.

درب غیر نفوذی نصب کنیدو از ورود حشرات در هنگام خوابیدن جلوگیری کنید


اگر در نزدیکی آپارتمان ها و خانه های دیگران زندگی می کنید، آپارتمان خود را با پوشاندن پایین درب ببندید یا از دری غیر قابل نفوذ بدون فضای باز استفاده کنید، که ورود حشرات موذی را به خانه شما بسیار دشوار می کند.
اگر روی دیوار یا سقف خانه شما آفتابگیری وجود دارد، آن را تعمیر کنید تا از ورود حشرات موذی به خانه جلوگیری کنید.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.


روش 2: جلوگیری از ورود ساس در سفر

اقامت در طبقات بالای هتل.


اکثر هتل های 3 3 4 و 5 قوانینی را در مورد تشک ها و حمام ها اعمال می کنند. تعویض بالش اما اقامت در یک هتل خوب و گران قیمت تضمینی نیست که تخت های دوطبقه باگ نباشند، اما مطمئناً احتمال این اتفاق را کاهش می دهد.

تخت و ظروف اتاق را بررسی کنید تا ببینید آیا علائمی از نیش حشرات وجود دارد یا خیر.
ملحفه ها را حرکت دهید و درزهای تشک و فنرها را بررسی کنید و به دنبال حشرات قهوه ای مایل به قرمز، لکه های قرمز کوچک و غیره باشید. درزها و ترک ها همه مبلمان و وسایل را بررسی کنید. از ملافه و تمام وسایل چوبی نزدیک تخت غافل نشوید. اگر اشکال بدی پیدا کردید، سریع به آنها بگویید و اتاق را ترک کنید.
برای سمپاشی ساس و سایر حشرات موذی میتوانید با شرکت سمپاشی سبزپوشان آریا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا