مزیت سمپاشی تخصصی نسبت به سمپاشی سنتی

مزیت سمپاشی تخصصی نسبت به سمپاشی سنتی

سمپاشی تخصصی

در این مقاله به بررسی مزیت سمپاشی تخصصی نسبت به سمپاشی سنتی خواهیم پرداخت با ما باشید. وجود حشرات در منزل موجب از بین رفتن آرامش می شود از این رو باید فورا برای از بین بردن آن ها اقدام کنید که برای این منظور می توانید از روش سمپاشی استفاده کنید، که امروزه سمپاشی تخصصی به دلیل این که توسط افراد متخصص و با مهارت انجام می شود جای خورد را به سمپاشی سنتی داده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزیت سمپاشی تخصصی نسبت به سمپاشی سنتی بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

تعریفی از سمپاشی سنتی و سمپاشی تخصصی

سمپاشی به معنای استفاده از محلول های سمی به میزان مشخص در واحد برای پاکسازی سطوح و مکان هایی است که مورد حمله حشرات قرار گرفته است که این فرایند برای منازل، اماکن تجاری، انبارهای مواد غذایی، زمین های کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع هدف از سمپاشی از بین بردن آفت است که می تواند به صورت سنتی و یا تخصصی انجام شود، که متاسفانه روش سنتی به دلیل این که ممکن است به صورت غیر اصولی انجام شود ممکن است موجب ایجاد مشکلات و خساراتی به محیط مورد نظر گردد.

در سمپاشی سنتی بعد از ریختن محلول سمی داخل مخزن، کاربر باید با دست تلمبه بزند و از این طریق سم به نقاط و سطوح مورد نظر پاشیده می شود، نوع پاشش و پرتاب سم در این روش به نازل و تنظیم مخزن بستگی دارد. روش سمپاشی سنتی اگرچه آسان است اما به دلیل این که با دست انجام می شود موجب خستگی زودهنگام کاربر خواهد شد و از سوی دیگر قابلیت استفاده برای سطوح بالا را ندارد، همچنین قرار گرفتن در معرض محلول های سمی حتی در صورت استفاده از ماسک و دستکش ممکن است خطرناک بوده و تهدیدی برای سلامتی شما باشد.

اما در روش سمپاشی تخصصی که توسط شرکت سبز پوشان آریا انجام می شود از افرادی که در این زمینه دوره های لازم را گذرانده و تخصص کسب کرده اند استفاده می شود. شاید تصور کنید که کار سمپاشی ساده بوده و نیاز به تخصص و صرف هزینه ندارد و خودتان می توانید به راحتی این فرایند را انجام دهید اما لازم است که بدانید از بین بردن حشراتی مانند ساس، سوسک و… با روش سمپاشی سنتی تنها زحمت شما را بیشتر کرده و به صورت کامل از بین نخواهد رفت.

در صورتی که این کار را به متخصصان سبزپوشان آریا بسپارید تمام محیط را برای شما پاکسازی خواهند کرد و از این طریق سلامتی شما نیز در معرض خطر قرار نمی گیرد. در روش سمپاشی سنتی شما فقط محلول سمی را به محیط اطراف می پاشید در صورتی که در سمپاشی تخصصی، متخصصان شرکت سبز پوشان آریا از این دانش و اگاهی برخوردارند که هر سطح و نقطه از محیط به چه میزان باید سمپاشی شود. سمپاشی حشرات در تهران توسط شرکت سبزپوشان آریا به صورت تخصصی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سمپاشی سنتی و سمپاشی تخصصی
سمپاشی سنتی و سمپاشی تخصصی

مسمومیت در اثر سمپاشی سنتی

متاسفانه یکی از مواردی که هر ساله با آن مواجه هستیم این است که به دلیل عدم اطلاعات لازم در مورد سمپاشی منزل و  همچنین نداشتن آگاهی  برای رعایت نکات ایمنی بعد از اتمام سمپاشی اهالی منزل مسموم می شوند و حتی ممکن است برخی افراد که از بیماری های ریه ای رنج می برند در معرض خطر جدی تری قرار گیرند.

ولیکن در روش سم پاشی تخصصی به دلیل این که توسط کارشناسان حرفه ای انجام می شود نه تنها با مشکل مسمومیت مواجه نخواهید شد بلکه بعد از اتمام کار از نتیجه آن نهایت رضایت را خواهید داشت زیرا این افراد اطلاعات لازم در مورد رعایت نکاتی برای قبل، در حین و بعد از سمپاشی را دارند و آن ها را به صورت کاملا دقیق رعایت می کنند.

نکات مهم در زمان سمپاشی تخصصی

اولین و مهم ترین نکته ای که در سمپاشی تخصصی باید رعایت کنید مراجعه به شرکت سمپاشی است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد که برای این منظور با اطمینان کامل شرکت سبز پوشان آریا را به شما پیشنهاد می دهیم. نکته دوم این است که تا چند ساعت بعد از اتمام سمپاشی تخصصی باید محیط مورد نظر خالی از سکنه باشد تا ذرات معلق سم به صورت کامل از بین رود زیرا سم تا وقتی که رطوبت دارد می تواند موجب مسمومیت شود.

در سمپاشی تخصصی که توسط کارشناسان سبز پوشان آریا انجام می شود نیازی به جمع کردن وسایل منزل نیست تنها کافی است بعد از اتمام سمپاشی رختخواب ها را در هوای آزاد قرار دهید. بعد از مراجعه به منزل و یا محیطی که سمپاشی تخصصی برای آن انجام شده در و پنجره ها را به مدت چند ساعت باز نگه دارید و از این طریق از احتمال بروز مشکلات تنفسی جلوگیری خواهید کرد.

نکات مهم در زمان سمپاشی تخصصی
نکات مهم در زمان سمپاشی تخصصی

سمپاشی تخصصی شرکت سبز پوشان آریا

شرکت سبز پوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران با بهره مندی از کادری مجرب خدمات سمپاشی تخصصی منزل و دیگر اماکن را به مشتریان خود ارائه می دهد از مهم ترین مزایای این شرکت خدماتی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • محافظت کامل: با توجه به سال ها تجربه ای که شرکت سبزپوشان آریا کسب کرده و همچنین بهره مندی از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه، هر چیزی که در ساختمان می تواند موجب جذب آفت و حشرات شود را تشخیص و شناسایی می کنند و با توجه به دانشی که دارند هر گونه ریسکی را در انجام روند سمپاشی وجود دارد را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و و راه حل مناسبی را برای محافظت کامل آن ارائه می دهند.
  • ارائه سرویس و خدمات کامل: در صورتی که به هرگونه خدمات از سوی شرکت سبزپوشان آریا نیاز داشته باشید مانند آموزش و شناسایی حشرات، بازرسی از ساختمان توسط تیم حرفه ای و متخصص، مشاوره اولیه قبل از شروع سمپاشی و… به صورت دقیق و کامل به شما ارائه داده می شود.

عوامل مهم و تاثیر گذار در سمپاشی

مدت زمان حضور حشرات

اگر انواع حشرات مدت زمان زیادی است که در ساختمان وجود دارند به سمپاشی به میزان بیشتری نیاز خواهید داشت ضمن این که فرایند انجام آن نیز مدت زمان بیشتری به طول می انجامد. در چنین شرایطی تمامی نواحی به منظور شناسایی حشرات موذی ابتدا توسط افراد متخصص مورد بررسی و شناسایی قرار می گیرد زیرا برخی حشرات در کناره دیوار و برخی بر روی سقف وجود دارند، بعد از شناسایی محل، سمپاشی فقط برای آن مناطق انجام می شود.

سمپاشی تخصصی در شرکت سبز پوشان آریا
سمپاشی تخصصی در شرکت سبز پوشان آریا

مقاومت حشرات به سم

برخی از حشرات در برابر برخی از انواع سم ها مقاوم بوده و از بین نمی روند که در چنین موردی در سمپاشی تخصصی بعد از شناسایی حشرات موذی از سم مناسب که در برابر آن قدرت توانایی لازم را نداشته باشند استفاده می کنند. کارشناسان سبزپوشان آریا بعد از گذشت یک ساعت از سمپاشی به محل مراجعه کرده و در صورتی که حشرات در منطقه مورد نظر همچنان وجود داشته باشند فورا سم دیگری را جایگزی می کنند و مجددا سمپاشی تخصصی اجرا می شود. سمپاشی ساس و سوسک و انواع حشرات موذی با قوی ترین سموم توسط شرکت سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد.

سازگاری سم ها

همانطور که می دانید هدف از سمپاشی تخصصی از بین بردن حشرات است به گونه ای که بعد از اتمام این فرایند و در روزهای آینده هیچ اثری از حشرات باقی نماند اما به این نکته توجه داشته باشید که سم نباید حالت مقاوم داشته باشد به این معنا که ضمن از بین بردن حشرات خاصیت هوابردی نیز داشته باشد از این رو می توان گفت که فرمول حشره کش مهم بوده و تنها افرادی که دانش و تجربه لازم در این زمینه را دارند قادر به تشخیص آن هستند.

سمپاشی تخصصی شرکت سبز پوشان آریا چه مزایایی دارد؟

شرکت سبزپوشان آریا با بهره مندی از نیروهای متخصص و با تجربه هر چیزی که در ساختمان می تواند موجب جذب آفت و حشرات شود را شناسایی می کنند و با توجه به دانشی که دارند هر گونه ریسکی را در انجام روند سمپاشی وجود دارد را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و و راه حل مناسبی را برای محافظت کامل آن ارائه می دهند. در صورتی که به هرگونه خدمات از سوی شرکت سبزپوشان آریا نیاز داشته باشید مانند آموزش و شناسایی حشرات، بازرسی از ساختمان توسط تیم حرفه ای و متخصص، مشاوره اولیه قبل از شروع سمپاشی و… به صورت دقیق و کامل به شما ارائه داده می شود.

سمپاشی تخصصی چه مزیتی نسبت به سمپاشی سنتی دارد؟

از افرادی که در این زمینه دوره های لازم را گذرانده و تخصص کسب کرده اند استفاده می شود و از بین بردن حشراتی مانند ساس، سوسک و… با روش سمپاشی سنتی تنها زحمت شما را بیشتر کرده و به صورت کامل از بین نخواهد رفت و سلامتی شما نیز در معرض خطر قرار نمی گیرد. متخصصان شرکت سبز پوشان آریا از این دانش و اگاهی برخوردارند که هر سطح و نقطه از محیط به چه میزان باید سمپاشی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا