سمپاشی کارخانه لبنیاتی

سمپاشی کارخانه لبنیاتی

خدمات سمپاشی کارخانه لبنیاتی

در این مقاله قصد داریم به بررسی سمپاشی کارخانه لبنیاتی بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید. سمپاشی تنها مختص ساختمان های مسکونی و اداری نیست بلکه کارخانه های صنعتی به خصوص تولیدکنندگان مواد غذایی بایستی حتما هر چند مدت یک مرتبه برای سمپاشی کارخانه اقدام کنند و این امر در دستور کار وزارت بهداشت برای تمامی کارخانه های مواد غذایی قرار دارد که بایستی حتما رعایت گردد. جهت سمپاشی سوسک و سمپاشی منزل و غیره از سایت سبز پوشان آریا کمک بگیرید.

اهمیت سمپاشی کارخانه لبنیاتی
اهمیت سمپاشی کارخانه لبنیاتی

اهمیت سمپاشی کارخانه لبیناتی

حضور حشرات موذی و جوندگان و خزندگان در محیط کارخانه لبنیاتی می تواند موجب ایجاد مشکلات زیادی شود و یا حتی ممکن است خط تولید را نیز متوقف کرده و خسارت های زیادی را به بار آورد. از این رو سمپاشی کارخانه لبنیاتی امری مهم و ضروری بوده و بخش مدیریت بایستی در زمان های تعیین شده ای برای انجام این فرایند اقدام کنند و آن را در دستور کار خود قرار دهند.

تصور کنید که کارخانه لبنیاتی دچار آفت شود و حشرات و جوندگان و خزندگان در کارخانه لانه سازی کنند این گونه نه تنها سلامت کارکنان و دیگر افراد جامعه که از آن محصول لبنی استفاده می کنند به خطر می افتد بلکه موجب توقف کامل خط تولید شده و صاحبان و مدیریت کارخانه متحمل خسارت زیادی می شوند این گونه است که می توان به اهمیت سمپاشی کارخانه لبنیاتی پی برد.

کارخانه لبنیاتی مورد هجوم حیوانات و حشراتی مانند سوسک، موش، مورچه، مار و … قرار می گیرد و از سوی دیگر به اموال و دستگاه های کارخانه نیز آسیب های جدی وارد می شود از این رو بایستی فرایند سمپاشی این کارخانه به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر افراد با تجربه انجام شود که برای این منظور شرکت سبزپوشان آریا با بهره مندی از نیروهای مجرب و ماهر می تواند بهترین انتخاب باشد.

این روزها با توجه به نوسانات بازار و اوضاع اقتصادی نامساعدی که با آن روبرو هستیم و همچنین هزینه های بالا در تولید مواد لبنی، موجب شده تا در میان کارخانه های لبنیاتی رقابت بیشتری باشد لذا این کارخانه ها بایستی مدام در حفظ کیفیت محصول خود تلاش بیشتری داشته باشند، حال اگر هرکدام از این تولیدکنندگان لبنیاتی بهداشت را رعایت نکرده و مورد هجوم آفات و حشرات قرار گیرند و خط تولیدی کارخانه و حتی کارکنان نیز با آسیب های زیادی مواجه می گردند و موجب می شود تا از دور رقابت با دیگر کارخانه ها خارج شود.

این به معنای شکست خواهد بود، از این رو پیشنهاد می کنیم برای رعایت بهداشت و حفظ سرمایه کارخانه و سلامتی کارکنان از خدمات شرکت سمپاشی سبزپوشان آریا غافل نشوید. سمپاشی سوسک از دیگر خدمات ویژه شرکت سبزپوشان آریا می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی سوسک و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

دلایل لزوم سمپاشی کارخانه لبنیاتی
دلایل لزوم سمپاشی کارخانه لبنیاتی

سمپاشی کارخانه لبنیاتی توسط شرکت سبز پوشان آریا

پیشگیری از ورود حشرات و آفات به کارخانه لبنیاتی مهم ترین پارامتری است که در فرایند کاری شرکت سبزپوشان آریا قرار دارد، این شرکت خدماتی با اقدامات پیشگیرانه از درمان های غیر سمی برای جلوگیری از ورود آفات به کارخانه استفاده می کند و از این طریق از خطر ابتلا به هرگونه آلودگی اولیه ممانعت می شود.

هزینه سمپاشی کارخانه لبنیاتی با سبز پوشان آریا به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای این کار از افرادی متخصص که دوره های حرفه ای در این زمینه را با موفقیت گذرانده اند استفاده می کند و تمامی اطلاعات لازم برای پیشگیری و دفع حشرات و جوندگان از طریق سم های مختلف را دارند.

رعایت بهداشت برای کارخانه لبنیاتی به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است لذا در صورتی که حشرات و یا موجودات مزاحم را در محیط کار مشاهده شد اولین و بهترین راه برای مقابله با آن سمپاشی است و از این طریق محصولاتی بهداشتی را به بازار عرضه خواهد کرد و موجب جلب رضایت مشتریان خود خواهد شد و از سوی دیگر با حفظ سلامت کارکنان، با آرامش بیشتری به وظایف خود رسیدگی خواهند کرد.

کارخانه لبنیاتی برای جلوگیری از ورود آفات باید چه نکاتی را رعایت کند؟

  • پوشاندن تمامی درزها و پنجره ها و اطراف تهویه ها ی سقفی
  • برای جلوگیری از ورورد آفات باید قبل از ورود مواد لبنی بسته بندی شده و بعد از خروج سمپاشی محیط انجام شود.
  • بهترین زمان برای انجام روند سمپاشی کارخانه لبنی، بعد از پایان ساعت اداری است و اگر کارخانه به صورت شیفتی فعال باشد بایستی روز معینی را برای آن در نظر بگیرید.
  • برای تشخیص نوع آفات باید حتما با کارشناسان سبزپوشان آریا تماس بگیرید.
  • با طعمه نمی توان آفت مورد نظر را از بین ببرید این کار نیاز به تخصص دارد.
سمپاشی کارخانه لبنیاتی توسط شرکت سبزپوشان آریا
سمپاشی کارخانه لبنیاتی توسط شرکت سبزپوشان آریا

دلایل لزوم سمپاشی کارخانه لبنیاتی

جلوگیری از ایجاد اختلال در کار ماشین آلات

در موراد زیادی برای کارخانه های مواد غذایی اتفاق افتاده که وجود حشرات و آفات موجب تعطیلی خط تولید شده است، در چنین مواقعی ممکن است کارکنان تلاش کنند به نوعی از شر آفات وارده خلاص شوند ولیکن نمی توانند به صورت کامل آن را ریشه کن کنند و آرامش را در کارخانه برقرار نمایند و یا حتی گاهی مدیر کارخانه مجبور می شود به دلیل وجود برخی حیوانات مانند مار و دیگر خزندگان با آتش نشانی تماس بگیرد و این امر هم موجب توقف چند ساعته خط تولید خواهد شد، و یا برخی جوندگااپن نیز ممکن است از طریق ورود به درزهای دیوراها به کابل ها و سیم های داخلی آسیب وارد کنند.

جلوگیری از خطر حریق و ایجاد خفگی

توجه داشته باشید که حشرات و جوندگان با ورود به محیط کارخانه شروع به لانه سازی می کنند و از این طریق به تمامی قسمت های کارخانه نفوذ می خواهند کرد و حتی ممکن است در بخش هایی که دودکش و سیستم تهویه نصب است لانه خود را بسازند که در چنین مورد گاز ناشی از دستگاه های خط تولید برگشت خورده و موجب مسمومیت خواهد شد و حتی در مواردی نیز منجر به آتش سوزی می گردد لذا در صورت اقدام به موقع برای سمپاشی از بروز این خطرات پیشگیری خواهید کرد. سمپاشی حشرات در کارخانه لبنیاتی بسیار ضروری می باشد شرکت سبزپوشان آریا ارائه دهنده خدمات سمپاشی انواع حشرات در تهران می باشد.

آسیب رساندن به محصولات تولید شده و زیر سئوال رفتن اعتبار برند کارخانه

این مشکل ممکن است علاوه بر کارخانه های لبنیاتی برای دیگر تولیدکنندگان صنایع غذایی اتفاق بیفتد، تصور کنید زمانی که بسته های مواد لبیناتی را به فروشگاه های عرضه کننده توزیع می کنید در هنگام باز کردن درب آن با صحنه های فجیعی مانند مدفوع یک جونده و یا وجود حشراتی مانند سوسک و … مواجه شوند، لازم است که بدانید این اخبار خیلی سریعتر از آنچه فکرش را بکنید در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در کمتر از چند ساعت مردم این صحنه را مشاهده کرده و موجب نابودی برند معتبر کارخانه می شود، و یا حتی ممکن است موجب توقف کامل خط تولید نیز شود.

با سمپاشی به موقع و بهره مندی از نیروهای مجرب سبزپوشان آریا از این اتفاقات ناگوار پیشگیری کنید. شرکت خدماتی سبزپوشان آریا با چندسال فعالیت گسترده در زمینه سمپاشی تخصصی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و کارخانه های صنعتی و تولید مواد غذایی توانسته است اعتبار بالایی را در این زمینه کسب نماید، این شرکت خدماتی در زمان ارائه خدمات سمپاشی نکات لازم را نیز به کارکنان آن واحد تولیدی گوشزد می کند.

برای تماس با این شرکت و بهره مندی از خدمات آن کافی است به سایت sabzposhanaria.com مراجعه و یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، کارشناسان به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما بوده و در زمینه سمپاشی تخصصی راهنمایی لازم را ارائه می دهند. سمپاشی ساس و سوسک و سایر حشرات موذی توسط شرکت سبزپوشان آریا قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

دلایل لزوم سمپاشی کارخانه لبنیاتی چیست؟

جلوگیری از ایجاد اختلال در کار ماشین آلات، جلوگیری از خطر حریق و ایجاد خفگی، آسیب رساندن به محصولات تولید شده و زیر سئوال رفتن اعتبار برند کارخانه از دلایل لزوم سمپاشی کارخانه لبنیاتی می باشد.

آیا سمپاشی کارخانه لبنیاتی توسط شرکت سبز پوشان آریا انجام می شود؟

رعایت بهداشت برای کارخانه لبنیاتی به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است لذا در صورتی که حشرات و یا موجودات مزاحم را در محیط کار مشاهده شد اولین و بهترین راه برای مقابله با آن سمپاشی است برای دریافت خدمات سمپاشی با شرکت سبز پوشان آریا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا