راه های از بین بردن حشرات

راه های از بین بردن حشرات

مردم اغلب برای از بین بردن حشرات که اغلب حاوی مواد مضر برای انسان و حیوانات خانگی هستند عجله می کنند. تا از ورود حشرات به خانه جلوگیری کنند، اما راه های بهتری برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه وجود دارد. حشرات به نوعی برای محیط زیست مفید هستند و نمی توان آنها را رها کرد، اما در خانه از آنها استقبال نمی شود زیرا در مواقعی آزاردهنده و منزجر کننده هستند.
مردم برای از بین بردن حشراتی که حاوی مواد مضر برای انسان و حیوانات خانگی می باشند، اغلب سراغ سمپاشی می روند و آفت کش های لازم را خریداری می کنند. اما راه های بهتری برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر برای سلامتی وجود دارد.

راه های ازبین بردن حشرات

گیاهانی که باعث دفع حشرات میشوند


گیاهان دارویی یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از شر حشرات هستند، زیرا گیاهان زیادی وجود دارند که به تولید مواد دافع حشرات معروف هستند. به عنوان مثال، عطر گیاهان معطر.
مورچه ها از رایج ترین حشرات مزاحم در خانه هستند. ساده ترین راه برای مقابله با مورچه ها، پاشیدن آبلیمو یا سرکه در گوشه و کنار خانه می باشد . این علاوه بر نعناع و گیاهان معطر موثر است که مورچه ها را از خانه دور می کند، زیرا می توان چند برگ از این گیاهان را در لبه پنجره ها قرار داد یا حتی جلوی خانه کاشت.
شما همچنین می توانید گیاهان گل بنفش و فلفل تند را پرورش دهید که کمتر معطر هستند اما می توانند به دور نگه داشتن حشرات از خانه کمک کنند.
و اگر شبی عاری از پشه های مزاحم و حشرات گزنده می خواهید. می توانید از بادرنجبویه کاشته شده در باغچه ها استفاده کنید. که شبیه نعناع است و برای دفع آن نیز روی پوست قرار می گیرد، باید در بالکن خانه برگ لیمو و لیموترش بگذارید.
نعناع تقریباً هر چیزی از جمله مگس را دفع می کند. ریحان، رزماری و اسطوخودوس در دفع مگس نیز مفید هستند.
گزارش شده است که گلوله بید با بوی عجیب رایج ترین راه برای بیرون راندن حشرات لباس است. زیرا برخی حشرات همانند ساس بین لباس ها قرار می گیرند. اما یک راه ساده و بهتر برای محافظت از لباس ها در برابر شب پره ها وجود دارد و آن این است که یک کیسه کوچک حاوی اسطوخودوس، نعناع، رزماری، میخک و دارچین را در کمد خود قرار دهید و به این ترتیب از شر حشرات لباس خلاص شوید و همچنین بوی معطر خوبی دریافت کنید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.


کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای تمیز نگه داشتن آن و ایجاد هجوم حشرات در خانه خود انجام دهید. مانند:

  • استفاده از ظروف در دار برای موادغذایی مانند شکر و آرد
  • شستن ظروف آلوده
  • تمیز نگه داشتن زهکشی بهداشتی در حمام

راه های از بین بردن حشرات

ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر مورچه ها در آشپزخانه


وجود مورچه ها به وفور در خانه باعث نگرانی و ناراحتی نیز می شود، اما با استفاده از موادی که در هر آشپزخانه ای موجود است و به صورت ایمن می توان حشرات مذکور را از بین برد.


و موادی که مورچه ها را به راحتی و به دور از آسیب حشره کش از بین می برند عبارتند از :


فلفل:

فلفل سیاه یا قرمز را می توان در جاهایی که مورچه ها هستند بپاشید تا آنها را از بین ببرید .


نعناع:

نعناع حشرات را از خانه دفع می‌کند، بنابراین ممکن است در دفع مورچه‌ها، زمانی که برگ‌هایش را در گوشه‌ها و ورودی‌هایی که مورچه‌ها فراوان هستند پخش می‌کند، بسیار مؤثر باشد. علاوه بر این، مخلوط کردن 20 قطره اسانس نعناع فلفلی با دو فنجان آب مفید است. مخلوط را دور پنجره ها اسپری کنید و بگذارید کاملا خشک شود.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.


سرکه سفید:

پارچه ای که با سرکه رقیق شده با آب مرطوب شده است برای پاک کردن مناطقی که مورچه ها فراوان هستند، استفاده می شود. تکرار اقدامات ذکر شده مورچه ها را می کشد. به ویژه هنگامی که سطوح سخت مانند کف، و سطوح کار در سراسر خانه را با محلول پاک می کنید.


آب جوش:

وقتی متوجه وجود سوراخ هایی شدید که مورچه ها در آنها زندگی می کنند، می توانید آب جوش را درون آنها بریزید که حشرات را از بین می برد .


نشاسته ذرت:

برای مبارزه با مورچه ها نشاسته ذرت را روی دسته های آنها می پاشند و روی آنها آب می ریزند. علاوه بر این، نشاسته ذرت را می‌توان روی مورچه‌ها، به جای استفاده از آب، با جاروبرقی پاشید .


روغن دارچین:

در دفع مورچه ها بسیار موثر است; این امر با ساختن توپ‌های پنبه‌ای اشباع‌شده با روغن و دارچین امکان پذی می باشد. و رها کردن آن‌ها در مناطق آلوده به مورچه یا حتی پاشیدن پودر روی لبه‌های پنجره به دست می‌آید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا