دفع حشرات با روشهای خانگی

دفع حشرات با روشهای خانگی

وجود برخی حشرات موذی یکی از مشکلاتی است که اکثر ما درگیر آن هستیم و برای دفع آنها اقدام به هر کاری میکنیم. راه های زیادی برای مبارزه و دفع حشرات وجود دارد که یکی از آنها کمک گرفتن از شرکت های خدماتی سمپاشی همچون سبزپوشان آریا میباشد. با ما همراه باشید در ادامه مقاله در مورد نحوه مبارزه و دفع حشرات روشهای خانگی و راهکارهایی را بیان خواهیم کرد.
بسیاری از گیاهان سبز رنگ وجود دارند که می توانند به خلاص شدن شما از شر حشرات در حال پرواز کمک کنند. این به دلیل بوی تند و قوی آن است که حشرات را دفع می کند و نمونه هایی از آن ریحان، اسطوخودوس، نعناع و برگ بو است که می توان از این گیاهان در اطراف خانه یا در لگن های کوچک کاشت و به صورت جداگانه در برخی مکان ها، به خصوص نزدیک پنجره ها و درها تقسیم کرد.

دفع حشرات با روشهای خانگی ذیل:

روغن اوکالیپتوس


برخی از روغن اکالیپتوس برای خلاص شدن از شر حشرات در حال پرواز استفاده میکنند که بسیار هم تاثیر گذار است. اهمیت آن علاوه بر خاصیت ضدباکتریایی و ضدویروسی در بوی بسیار تند آن است و معمولاً به صورت قرص هایی است که روی سطح داغ حرارت داده می شود و سپس در سراسر خانه به خصوص نزدیک پنجره های باز پخش می شود. در نتیجه بوی آن پخش می شود، بنابراین حشرات پرنده را در خانه از بین می برد.
برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سمپاشی حشرات میتوانید با کارشناسان شرکت خدماتی سمپاشی سبزپوشان آریا تماس بگیرید.

دفع حشرات با روشهای خانگی


روغن های معطر

روغن‌های معطر یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای از بین بردن حشرات در حال پرواز هستند، به عنوان مثال می‌توان به روغن میخک، روغن ریحان، روغن اسطوخودوس یا روغن نعناع اشاره کرد. می‌توان از آن‌ها با قرار دادن کمی از این روغن‌ها در یک بطری اسپری با آب مخلوط کنید و در خانه و اتاق ها که حشرات دائما در حال پرواز هستند اسپری کنید.


سرکه


از سرکه سیب می توان برای ایجاد تله برای جذب و کشتن حشرات پرنده استفاده کرد. این امر به این دلیل است که این حشرات جذب بوی تند سرکه می‌شوند. برای اینکار یک شیشه‌ جا مربا آماده کنید و کمی سرکه سیب در آن بریزید . و دهانه آن را با پلاستیک بپوشانید و سپس سوراخ‌های کوچکی بر روی پلاستیک ایجاد کنید. مگس ها از طریق پوششی که بر روی شیشه وجود دارد وارد شیشه میشوند. اما به دلیل غرق شدن در سرکه نمی توانند دوباره خارج شوند.

سرکه با صابون ظرفشویی


کمی سرکه سیب در ظرفی ریخته و سپس چند قطره صابون مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید. و کاسه را روی میز در جاهایی که حشرات پرنده زیاد هستند و بدون پوشش در معرض آن قرار می‌گیرند، قرار دهید. این منجر به این می‌شود که حشرات جذب بوی تند سرکه شوند و در نتیجه در داخل مایع غرق می شوند و می میرند.
برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سمپاشی حشرات میتوانید با کارشناسان شرکت خدماتی سمپاشی سبزپوشان آریا تماس بگیرید.


روغن لیمو


از روغن لیمو برای بیرون راندن حشرات پرنده از خانه ؛ استفاده می کنند. به این صورت که یک قاشق غذاخوری روغن لیمو را با نیم لیتر آب در یک بطری اسپری مخلوط و خوب تکان دهید. و سپس مخلوط را روی حشرات و محل تجمع آنها اسپری می کنند. سپس آنها توانایی پرواز و حرکت را از دست میدهند و در نتیجه به راحتی میتوان آنها را از بین ببرید.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

دفع حشرات با روشهای خانگی


استفاده از میوه


با گذاشتن یک تکه موز یا هر نوع میوه دیگر در یک ظرف شیشه ای، تله ای برای گرفتن حشرات پرنده درست میشود. در نتیجه در خانه با تکه های میوه رسیده ، حشرات را به دام بیاندازید. سپس کاغذی بشکل قیفی درست کنید و آن را داخل آن فرو کنید. به همین خاطر حشرات پرنده جذب بوی میوه می‌شوند و داخل قیف می‌شوند. به همین دلیل مگس ها نمی توانند دوباره بیرون بیایند داخل آن انباشته می شوند.


تله های برقی


انواع مختلفی از تله های برقی در بازار موجود است که با استفاده از اشعه فرابنفش حشرات پرنده را به سمت خود جذب می کنند و سپس آنها را از بین می برند. اما در هنگام استفاده از آنها باید شرایط خاصی رعایت شود که عبارتند از : تله برقی نباید بیش از پنج فوت بالاتر از سطح زمین قرار گیرد، در این نقطه حشرات می توانند پرواز کنند. آن را در مکانی تاریک و دور از نور خورشید یا هر منبع نور دیگری قرار دهید و همچنین باید از محل تهیه غذا دور باشد.
برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سمپاشی حشرات میتوانید با کارشناسان شرکت خدماتی سمپاشی سبزپوشان آریا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا