سمپاشی پشه و زندگی راحت بدون آن

سمپاشی پشه و زندگی راحت بدون آن

سمپاشی پشه

پشه حشره ای است که احتمال دارد از طریق راه های وروردی مختلف به داخل ساختمان های مسکونی راه پیدا کرده و موجب سلب آرامش ساکنین شود، این حشره با تزریق نیش از خون انسان و یا حیوانات تغذیه می کند که جای نیش آن می تواند دردناک و یا حتی در مواردی نیز سمی است از این رو برای مقابله با پشه بهترین راه حل سمپاشی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی سمپاشی پشه و زندگی راحت بدون پشه بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

سمپاشی پشه در شرکت سبزپوشان آریا

برای کنترل و از بین بردن پشه بایستی محل به صورت کامل بازرسی شده و نوع پشه تشخیص داده شود زیرا پشه آفاتی است که انواع مختلفی داردو برخی از آن ها دارای نیشی دردناک و در بسیاری موارد کشنده هستند، بعد از اتمام بازرسی محل و شناسایی نوع پشه توسط شرکت سبز پوشان آریا، براساس نتیجه اعلام شده یک طرح کنترلی ارائه می شود که شامل توصیه و اقداماتی است که برای از بین بردن پشه باید صورت بگیرد، که البته در کنار این اقدامات استفاده از محصولات شیمیایی در اولویت کار قرار دارد.

در ابتدای کار بایستی سمپاشی پشه انجام شود با این کار از انتشار آن ها جلوگیری خواهد شد. شرکت سبزپوشان آریا بر اساس عوامل تاثیر گذار در قیمت سمپاشی، فرایند سمپاشی را با قیمتی مناسب انجام می دهد، لازم است که بدانید این شرکت خدماتی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و در حین انجام کار براساس استانداردهای لازم که در استفاده از سم وجود دارد عمل می کند. سمپاشی حشرات از خدمات ویژه شرکت سبزپوشان آریا با هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان می باشد برای دریافت خدمات سمپاشی حشرات با ما تماس بگیرید.

سمپاشی پشه در شرکت سبزپوشان آریا
سمپاشی پشه در شرکت سبزپوشان آریا

 روش های کنترل و از بین بردن پشه ها

در ذیل روش هایی که سبز پوشان آریا برای مقابله و مبارزه با پشه توصیه می کنند را مورد بررسی قرار می دهیم:

محافظت فردی

اولین و ساده ترین راه حل برای مبارزه با پشه و جلوگیری از انتقال بیماری ها توسط آن ها محافظت فردی است، که برای این کار بایستی توری هایی را به در و پنجره ها و کانال هایی که به بیرون از منزل راه دارند نصب کنید. اگر در منطقه ای قرار دارید که در هوای آزاد می خوابید حتما از پشه بند و ترکیبات دوره کننده پشه استفاده کنید. برای محافظت فردی، سمپاشی پشه با استفاده ار حشره کش ها نیز توصیه می شود که برای این منظور حشره کش های با خاصیت تدخینی بالا را توصیه می کنیم.

مبارزه شیمیایی یا سمپاشی پشه

برای انجام این کار بایستی با شرکت سبز پوشان آریا تماس بگیرید تا در محل حاضر شده و برای سمپاشی از سموم لاروکش که کاربرد بسیار گسترده ای دارد استفاده کنند، همچنین در مواردی با توجه به شرایط محیطی و نتیجه بازرسی هایی که در محل انجام شده از سموم عالی مصنوعی که به صورت گرانول، پودر و امولسیون تهیه می شود استفاده می گردد، از دیگر مواد لاروکش برای مقابله با پشه روغن ها هستند که برای این مورد می توان به گازوئیل و نفت سفید اشاره کرد.

سبز پوشان آریا برای سمپاشی پشه بالغ از سموم شیمیایی آلی استفاده می کند که برای سمپاشی به این شیوه  از هر کدام از انواع سموم آلی با فرمول و میزان لازم با هم ترکیب کرده و در تمامی سطوح داخلی ساختمان استفاده می شود، این نوع سمپاشی بایستی سالانه دو الی سه مرتبه تکرار شود. سریعترین راه برای از بین بردن و کنترل پشه ها سمپاشی است بخصوص اگر پشه ها منتقل کننده بیماری باشند. در صورت نیاز به خدمات سمپاشی حشرات ریز پرنده با شرکت سبزپوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی در تهران در تماس باشید.

مراحل سمپاشی پشه در شرکت سبز پوشان آریا
مراحل سمپاشی پشه در شرکت سبز پوشان آریا

مراحل سمپاشی پشه در شرکت سبز پوشان آریا

  • بازرسی و نظارت: در گام اول بعد از تماس مشتری با مرکز خدماتی سبز پوشان آریا و تعیین زمان برای انجام فرایند سمپاشی پشه، نکاتی برای آماده سازی محل قبل از سمپاشی به مشتری ابلاغ می گردد و بعد از آن نیروهای این شرکت برای بازرسی کامل و شناسایی سطح جمعیت و نوع پشه به محل اعزام می شوند.
  • اجرای عملیات سمپاشی پشه: براساس نتیجه بازرسی و ارزیابی میزان آلودگی در محل، متخصصین سبز پوشان آریا برنامه ریزی لازم را انجام داده و بهترین شیوه و مواد شیمیایی را برای از بین پشه ها اعلام می کنند. لازم است که بدانید این شرکت ضمن رعایت استانداردهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت از بهترین نوع سموم خارجی برای ریشه کنی پشه استفاده می کند و روند کار نیز براساس جدیدترین روش های ریشه کنی پشه انجام می شود که ضمن از بین بردن پشه های بالغ تخم و لاروها نیز در این سمپاشی به صورت کامل ریشه کن می شوند، با این کار شما دیگر نیاز به سمپاشی مجدد در ماه ها و یا روزهای آینده نخواهید داشت.
  • نظارت و پشتیبانی: ریشه کنی و از بین بردن کامل پشه ها در یک محل، کار سخت و پیچیده ای است ولیکن متخصصین سبز پوشان آریا بعد از اتمام سمپاشی به صورت مداوم محل را مورد بازرسی قرار داده تا اطمینان کسب کنند که پشه ها کامل ریشه کن شده اند، و در حین انجام خدمات راهکارهای مناسب را برای مقابله با ورود این حشره به شما ارائه می دهند.

لازم است که بدانید سمپاشی پشه در شرکت سبزپوشان آریا شامل گارانتی معتبر می شود. برای سمپاشی منزل خود میتوانید از ما کمک بگیرید. روش های دفع پشه از خانه از مقالات جدید و کاربردی سایت سبزپوشان آریا می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

سمپاشی پشه
سمپاشی پشه

اقدامات بعد از اتمام سمپاشی پشه

  • بعد از اتمام سمپاشی پشه نبایستی فورا وارد ساختمان شوید بلکه بایستی ابتدا هوادهی محل انجام شود.
  • در صورتی که در زمان سمپاشی موادغذایی و یا آب در محل موجود بوده احتمال آغشتگی آن ها به مواد سمی وجود دارد لذا توصیه می کنیم از مصرف آن ها خودداری کنید.
  • بعد از اتمام سمپاشی و بازگشت به ساختمان، به مدت چند ساعت راه های جریان هوا مانند در و پنجره ها را باز نگه دارید.
  • توجه داشته باشید که سمی که برای سمپاشی پشه استفاده می شود تا زمانی که مرطوب است می تواند باعث ایجاد مسمومیت شود.
  • با مشاوره با کارشناسان سبز پوشان آریا زمان مناسب برای سمپاشی پشه را تعیین کنید.
  • بهتر است افرادی که بیماری ریوی و قلب د ارند، خانم های باردار و کودکان چندین ساعت ازمحل سمپاشی دور باشند.
  • بعداز اتمام سمپاشی پشه، متخصصان سبز پوشان آریا کنترل محیط را برای بررسی نتایج سمپاشی و اطمینان از پاکسازی محل به دست می گیرند.

پشه ها ناقل بیماری های خطرناکی نظیر تب زرد، مالاریا، دانگ و… هستند از سوی دیگر نیش آن ها ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند از این رو توصیه می کنیم اگر در محیطی که زندگی می کنید پشه وجود دارد حتما ضمن بستن راه های ورودی به داخل ساختمان، با شرکت خدماتی سمپاشی سبز پوشان آریا تماس بگیرید و برای ریشه کن کردن این حشره خطرناک اقدام کنید.

برای تماس با شرکت سمپاشی سبز پوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و ضمن مشاوره با کارشناسان زمان لازم را برای انجام فرایند سمپاشی پشه تعیین کنید. این شرکت با چندین سال سابقه طولانی در زمینه سمپاشی انواع حشرات موذی در ساختمان های مسکونی، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی توانسته است اعتبار بالایی کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدماتی سمپاشی در سطح کشور شناخته شود. تنها با یک مرتبه سمپاشی پشه با سبز پوشان آریا زندگی راحت و بدون پشه داشته باشید.

سمپاشی پشه در شرکت سبزپوشان آریا به چه صورت انجام می شود؟

برای سمپاشی پشه بایستی محل به صورت کامل بازرسی شده و نوع پشه تشخیص داده شود بعد از اتمام بازرسی محل و شناسایی نوع پشه توسط شرکت سبز پوشان آریا، براساس نتیجه اعلام شده یک طرح کنترلی ارائه می شود.
شرکت سبزپوشان آریا دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت بوده و در حین انجام کار براساس استانداردهای لازم که در استفاده از سم وجود دارد عمل می کند.

 روش های کنترل و از بین بردن پشه ها چیست؟

نصب توری به در و پنجره و کانال ها، استفاده از پشه بند و ترکیبات دوره کننده پشه،سمپاشی پشه با استفاده ار حشره کش ها، سموم شیمیایی آلی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا