نابودی سوسک ها با ساده ترین روش

ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر سوسک ها

نابودی سوسک ها با ساده ترین روش

نابودی سوسک ها با ساده ترین روش ، سوسک ها یکی از قدیمی ترین موجودات روی کره زمین هستند. آنها حدود ۳۲۰ میلیون سال پیش وجود داشته اند و این موجودات با شکل بیضی خود از سایر حشرات موذی متمایز می شوند. سوسک های نر معمولاً دو بال دارند و سوسک های ماده بالی ندارند. طول آنها حدود ۱۲ سانتی متر است. محیط مورد علاقه آنها مناطق تاریک، مرطوب و گرم را به طور همزمان ترجیح می دهند. از این رو سوسک ها در مناطق گرمسیری جهان به وفور یافت می شوند. علاوه بر آن سوسک ها برای تغذیه غذاهای مختلفی از جمله لباس، کاغذ و حشرات مرده را میخورند. و شاید غذای مورد علاقه آنها در بین حشرات ساس باشد. برخی انواع سوسک ها به عنوان آفات طبقه بندی شده اند.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.

انواع مختلفی از سوسک ها وجود دارد، از جمله سوسک آمریکایی، شرقی و آلمانی. این موجودات بالدار ابتدایی ویژگی های عجیب و غریب زیادی دارند. مثلا از آنجایی که یک سوسک می تواند یک ماه کامل بدون غذا زنده بماند. و برای دو هفته بدون آب زندگی کند و پس از قطع شدن سرش، یک هفته کامل زنده بماند. سوسک ها میتوانند به مدت تقریباً ۴۰ دقیقه نفس نکشند. و هر سوسک ماده می تواند برای یک بار در زندگی خود جفت گیری کند. و برای یک عمر باردار است و شاید شگفت انگیزترین واقعیت در مورد سوسک ها این باشد که آنها تحت تأثیر تشعشعات هسته ای قرار نمی گیرند. اما با وجود تمام این حقایق شگفت انگیز در مورد سوسک ها آنها یکی از حشرات موذی و چندش آور برای زنان هستند.

ساده ترین راه برای خلاص شدن از شر سوسک ها

اگرچه سوسک ها می توانند برای مدت طولانی بدون غذا زنده بمانند. اما قطعا برای زنده ماندن به آن نیاز دارند. بنابراین یکی از راه های موثر برای از بین بردن این حشرات جداسازی آنها از منابع غذایی است. و این امر به طور خلاصه تمیز کردن غذاهای ریخته شده و باقیمانده و عدم رهاسازی مواد غذایی در معرض یا باقیمانده آنها است. برای اینکار بایستی تمام گوشه های آشپزخانه، کمدها، ظروف زباله برای نبودن غذا برای سوسک ها بررسی کنید. گوشه ها و انبوه جعبه ها، چوب، یا مقوا و کاغذ مخفیگاه مورد علاقه سوسک ها هستند. بنابراین هنگام مبارزه با این حشرات باید این مکان ها و شکاف ها را بست و در صورت وجود این نقاط را بخوبی سمپاشی کرد.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

علاوه بر لزوم رعایت اقدامات پیشگیرانه خانگی و خراب نبودن لوله فاضلاب، می توان تعدادی تله سوسک مانند استفاده از مواد غذایی و سمپاشی آن با حشره کش های مختلف انجام داد. آمونیاک یکی از مواد شیمیایی است که توانایی بالایی در از بین بردن دائمی سوسک ها دارد. برای این کار میتوانید با مخلوط کردن دو فنجان آمونیاک در مقدار مناسب آب و آنرا در مکان هایی که سوسک ها وجود دارند قرار بدید و این حشرات موذی برای همیشه دفع میشوند. سوسک ها را می توان با مخلوط کردن مقادیر مساوی شکر و بوراکس از بین برد. شکر باعث جذب سوسک ها میشود و بوراکس ماده سمی برای این حشرات است و با خوردن آن سوسک ها سریع تلف میشوند. بنابراین در استفاده از این ماده احتیاط کنید و آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

استفاده از برگ بو برای نابودی سوسک ها

بوی برگ بو برای سوسک ها بسیار نامطبوع است. بنابراین برای از بین بردن دائمی این نوع حشرات باید از برگ بو استفاده کرد. مقداری از برگ بو را آسیاب کرد و سپس پودر بو را در محل هایی که سوسک ها در آنجا هستند، پخش کنید. یکی دیگر از راه های مفید برای دفع کردن سوسک ها می توان از شرکت های خدماتی سمپاشی همچون سیزپوشان آریا برای از بین بردن تمام حشرات موذی داخل خانه از جمله سوسک ها استفاده کرد. به خصوص اگر تمام روش های مورد استفاده برای از بین بردن سوسک ها با شکست مواجه شده اند و این یک راه حل اساسی برای این مشکل است.

مقداری از صابون ژله یا صابون حمام را با مقداری آب مخلوط کنید. سپس این مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید و این مخلوط را بر روی سوسک ها اسپری کنید. این مخلوط باعث بسته شدن منافذی که سوسک ها از آنها تنفس می کنند، میشود و در نتیجه منجر به مرگ آنها می شود. برای از بین بردن سوسک ها می توان از سیر و پیاز استفاده کرد. به این صورت که مقداری پیاز و سیر را مخلوط کرده و کمی فلفل سیاه به این مواد اضافه کرده. سپس با یک لیتر آب مخلوط کرده و کمی مایع به آن اضافه می کنیم. این مخلوط را در جاهایی که سوسک هستند، اسپری کنید. اگر برای نابودی حشرات موذی نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

راه های طبیعی که می توان از شر سوسک ها خلاص شد چیست ؟

استفاده از صابون ژله ایی و یا صابون حمام ، برگ بو ،تله سوسک و… برای نابودی کامل این حشرات موذی باید نوع آن را شناسایی کنید . برای شناخت انواع سوسک ها و کشب اطلاعات لازم با سبز پوشان آریا تماس بگیرید.

علاوه بر مواد طبیعی از موادشیمیای موثر بر نابودی این حشرات چه نام دارد ؟

از مواد دیگر می توان به آمونیاک اشاره کرد که آمونیاک یکی از مواد شیمیایی است که توانایی بالایی در از بین بردن دائمی سوسک ها دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا