خلاص شدن از شر حشرات در خانه مشکلی است که بسیاری از افراد ممکن است نتوانند بر آن غلبه شوند، زیرا هر نوع حشره دارای روش های کنترل و نابودی مخصوصی است

چگونه از شر حشرات خانگی خلاص شویم

خلاص شدن از شر حشرات در خانه مشکلی است که بسیاری از افراد ممکن است نتوانند بر آن غلبه شوند، زیرا هر نوع حشره دارای روش های کنترل و نابودی مخصوصی است. برای اینکه چگونه از شر حشرات خانگی خلاص شویم بایستی با یک شرکت خدماتی سمپاشی مانند سبزپوشان آریا تماس بگیرید.

نحوه خلاص شدن از شر مورچه های خانگی


اسید بوریک یکی از قوی ترین عوامل بازدارنده برای مورچه ها است. بنابراین می توان از آن به عنوان تله ای برای از بین بردن مورچه ها در خانه استفاده کرد. می توان اسید بوریک را با مقداری شکر مخلوط کرد. مورچه ها جذب شکر مخلوط شده با اسید بوریک میشوند و از آن میخورند. بعد از خوردن مورچه ها سریع کشته میشوند.

مجموعه سبزپوشان آریا، ارائه دهنده خدمات سمپاشی و فضای سبز شامل، سمپاشی سوسک، سمپاشی کنه، سمپاشی ساس، سمپاشی حشرات،‌ طراحی فضای سبز ویلا و طراحی فضای سبز حیاط با قیمت مناسب می باشد.

نحوه خلاص شدن از شر سوسک های خانگی


پاشیدن آب صابون به طور مستقیم روی سوسک ها به کشتن آنی آن ها کمک می کند. اما این روش ممکن است موثر یا کاربردی نباشد، بنابراین می توان از روش زیر استفاده کرد.
اسید بوریک بر سوسک ها و همچنین مورچه ها اثر مرگبار دارد. مخلوط کردن مقادیر مساوی پودر اسید بوریک با نشاسته ذرت و شکر باعث از بین رفتن سوسک ها می شود. برای این کار با قرار دادن مقداری از پودر اسید بوریک با نشاسته ذرت و شکر در مناطقی است که سوسک ها هستند،سبب میشود که سوسک ها از آن مخلوط بخورند و سریع از بین بروند. این مخلوط برای آنها سم مهلکی است. همچنین شما میتوانید پودر اسید بوریک با نشاسته ذرت و شکر روی کابینت ها در آشپزخانه قرار بدید، که همین باعث از بین رفتن آنها می شود.

نحوه خلاص شدن از شر پشه ها


یکی از حشرات خانگی پشه است باید بدانید از شر پشه ها چگونه خلاص شوید؟ که روش شما می توانید با استفاده از روش های زیر از شر پشه هاخلاص شوید:

  • می توان از برخی گیاهان طبیعی برای از بین بردن آنها استفاده کرد و همچنین می توانید از برخی محصولات تجاری برای این کار استفاده کنید.
  • روغن درخت چریش را می توان برای جلوگیری از نزدیک شدن پشه ها و محافظت از شما در برابر نیش پشه روی پوست استفاده قرار داد.
  • کاشت بوته گل همیشه بهار در باغ، زیرا این گل بویی دارد که عامل دفع پشه ها بوده و آنها را برای همیشه باز می دارد.
  • اما می توانید از برخی محصولات تجاری برای دفع پشه ها از خانه استفاده کنید.
  • جایی که می توانید از راکت برقی که برای بیهوش کردن پشه ها کاربرد دارد، استفاده کنید.
  • •یا می توان با استفاده از برخی حشره کش های موجود در مغازه ها پشه ها را سمپاشی کرد. و یا می توانید با لیمو و میخک از شر پشه ها خلاص شوید.
خلاص شدن از شر حشرات در خانه مشکلی است که بسیاری از افراد ممکن است نتوانند بر آن غلبه شوند، زیرا هر نوع حشره دارای روش های کنترل و نابودی مخصوصی است


راه های خلاص شدن از شر حشره خانگی مگس


مگس های خانگی یکی از وحشتناک ترین حشرات پرنده هستند که به صورت شدید یافت می شوند. و از این رو روند کنترل آنها برای ما دشوار است . بهترین راه ها را برای دور نگه داشتن مگس های خانگی عبارتند از:

  • در کنار درب و پنجره خانه خود میتوانید کیسه های کوچکی از پودر برگ نعنا قرار دهید.
  • همچنین اگر سگ در خانه دارید میتوانید برای تغذیه او از مخمر استفاده کنید. حیوان با خودرن آن بویی متصاعد می کند که قطعا مگس ها را دفع می کند.

راه های خلاص شدن از شر ساس

  • قرار دادن مقداری نفت سفید در گوشه ها، فضاها و بین درزها، تا حشرات را از بین ببرد.
  • تهویه خوب وسیله ای برای دفع ساس است که باید برای مدت ۴ تا ۵ ساعت در روز خانه خود را تهویه کنید.
  • شستن مکرر اثاثیه داخلی در آب داغ به از بین بردن ساس کمک می کند.
  • خاک دیاتومه به از بین بردن ساس کمک می کند.

حرف اخر

در هنگام خلاص شدن از شر حشرات، نظافت حرف اول را خواهد زد. نظافت نقش عمده‌ای در پیشگیری و از بین بردن حشرات دارد. از بین بردن منابع نشتی که رطوبت اضافی را تشکیل می‌دهند و دفع روزانه زباله‌ها اینها باعث خلاص شدن شما از شر حشرات خانگی خواهید شد.
اما اگر شما با استفاده از روش هایی که بیان کردیم نتیجه مطلوب را نگرفتید، می توانید از شرکت های سمپاشی حشرات کمک بگیرید.

برای دریافت خدمات سمپاشی منزل، سمپاشی کارخانه، سمپاشی رستوران، سمپاشی محل کار، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی فروشگاه و سمپاشی پارکینگ با مجموعه سبزپوشان آریا در تماس باشید.


شرکت سمپاشی سبزپوشان آریا


از کمک گرفتن از یکی از شرکت های سمپاشی حشرات که به شما کمک می کند تا از شر حشرات خانگی خلاص شوید تردید نکنید. شرکت های نابود کننده آفات همپون سبزپوشان آریا به شما کمک می کنند تا از شر اکثر حشرات خانگی مانند سوسک ها، مورچه ها، ساس ها و موریانه های کشنده خلاص شوید.
همچنین اگر می خواهید یک شرکت سمپاشی در جنوب تهران به شما کمک کند تا از شر حشرات خانگی خلاص شوید. شرکت سبزپوشان آریا به شما در این امر کمک می کند.
این شرکت ها با استفاده از حشره کش های قوی و موثر باعث از بین رفتن حشرات موجود در خانه شما میشوند. کارکنان این شرکت با استفاده از دستگاهای مخصوص در مکان هایی که حشرات وجود دارند، سم را اسپری می کنند تا آنها را از بین ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا