سمپاشی محل کار

سمپاشی محل کار

سمپاشی محل کار تضمینی

سمپاشی محل کار آیا از وجود حشرات مزاحم در محل کار خود رنج می برید و برای دفع آنها دوست ندارید از حشره کش های سمی استفاده؟ چرا از خدمات شرکت های سمپاشی همچون سبزپوشان آریا استفاده نمیکنید؟ چرا از راه های طبیعی برای از بین بردن حشرات امتحان نمی کنید؟ این ها ارزان ترین، ایمن ترین راها برای دفع حشرات در محل کار هستند و به اندازه آفت کش های شیمیایی موثر هستند. برای تمیزی خانه و منزل بدون حشره از سمپاشی منزل سایت سبز پوشان آریا کمک بگیرید.

مزایای سمپاشی محل کار

سمپاشی محل کار می‌تواند به افزایش بهداشت و سلامت کارکنان کمک کند و از گسترش بیماری‌ها و عفونت‌ها جلوگیری کند. همچنین می‌تواند باعث کاهش حشرات و آفت‌های موجود در محیط کار شود و از آسیب‌های ناشی از آنها به کارکنان جلوگیری کند. این عملیات می‌تواند به بهبود کیفیت هوای داخلی محیط کار کمک کند و از آلودگی هوا و بوی نامطبوع جلوگیری نماید.

سمپاشی به طور موثر آفات مانند حشرات، موش ها و جوندگان را از بین می برد و از ورود آنها به محل کار جلوگیری می کند. این امر به نوبه خود خطر ابتلا به بیماری های منتقله از طریق آفات را کاهش می دهد. سمپاشی می تواند به کاهش آلرژی ها و علائم آسم در کارکنان با از بین بردن ذرات گرد و غبار، شوره حیوانات و سایر آلرژن ها از محیط کار کمک کند. سمپاشی می تواند به طور قابل توجهی کیفیت هوا را در محل کار با از بین بردن میکروب ها، قارچ ها و سایر آلاینده ها از هوا بهبود بخشد.

با از بین بردن آفات و عوامل بیماری زا، سمپاشی می تواند به کاهش بیماری در بین کارکنان و به تبع آن غیبت آنها از کار کمک کند. محیط کار عاری از آفات و عوامل بیماری زا می تواند به کارکنان کمک کند تا تمرکز بیشتری بر کار خود داشته باشند و وظایف خود را با راندمان بالاتری انجام دهند. کار در محیطی سالم و عاری از آفات می تواند روحیه کارکنان را افزایش دهد و به آنها انگیزه بیشتری برای کار بدهد.

با کاهش بیماری در بین کارکنان، سمپاشی می تواند به طور قابل توجهی هزینه های پزشکی مربوط به غیبت از کار و درمان بیماری ها را برای کسب و کار کاهش دهد. محیط کار عاری از آفات و عوامل بیماری زا می تواند به افزایش رضایت مشتریان و حفظ آنها کمک کند. آفات می توانند به اموال و تجهیزات در محل کار آسیب برسانند.

سمپاشی می تواند به جلوگیری از این آسیب ها و صرفه جویی در هزینه های تعمیرات و تعویض تجهیزات کمک کند. مجموعه سبزپوشان آریا ارائه دهنده خدمات سمپاشی رستوران و باغ و محل کار و کارخانه و بیمارستان و فروشگاه و پارکینگ و … در زمان کوتاه با قیمت مناسب می باشد جهت دریافت خدمات سمپاشی با ما تماس بگیرید.

مزایای سمپاشی محل کار
مزایای سمپاشی محل کار

راه های خلاص شدن از شر حشرات محل کار

اگر از سوسک ها در حمام، مورچه ها در آشپزخانه، عنکبوت ها در گوشه و کنار محل کار یا خانه خود رنج می برید، حتما از این روش ها برای از بین بردن حشرات در محل کار امتحان کنید:

مورچه ها در محل کار

وجود مورچه ها در محل کار می توانند بسیار آزاردهنده باشند، همیشه ناگهانی ظاهر می شوند و اغلب وارد آشپزخانه و کمد می شوند. اگر می خواهید از شر مورچه های مزاحم آشپزخانه و سایر نقاط خانه خلاص شوید، کافی است از دارچین استفاده کنید که مورچه ها از بوی آن متنفرند. پودر دارچین را در مناطقی که فکر می کنید مورچه ها وارد آن شده اند، بریزید، برای نتایج موثرتر می توانید مقداری روغن ضروری به پودر اضافه کنید.

سوسک ها در محل کار

سوسک ها نه تنها موجودات آزاردهنده ای و چندش آوری هستند آنها می توانند ناقل بیماری های خطرناکی نیز باشند. مطمئناً می‌توانید برای از بین بردن آنها مواد دافع سوسک بخرید، اما چنین محصولاتی معمولاً بسیار سمی هستند، بنابراین در اینجا یک روش بسیار ارزان، ایمن و مهم‌تر از همه مؤثر برای شما آورده ایم. یک عدد پیاز را خرد کرده و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید و مخلوط را در گوشه و کنار خانه خود بخصوص در حمام و نزدیک مجاری آب قرار دهید.

آفات گیاهان در محل کار

لاروها، عنکبوت ها و آفات باغ می توانند صدمات زیادی به باغ و گیاهان محل کار شما وارد کنند و تمام تلاش شما در یک چشم به هم زدن از بین خواهد رفت. البته آفت کش های زیادی برای از بین بردن آنها وجود دارد، اما استفاده از آنها می تواند میوه ها و سبزیجات را غیر قابل خوردن کند. بنابراین ½ فنجان فلفل هندی را با ½ فنجان سیر یا پیاز مخلوط کرده و در مخلوط کن بریزید تا به صورت خمیر درآیند. خمیر را به مدت ۲۴ ساعت در جای گرم بگذارید، سپس آنرا بوسیله اسپری بر روی گیاهان بپاشید.

عنکبوت ها در محل کار

اگر در محل کار یا منزل شما عنکبوت وجود دارد برای این کار میتوانید از یک ماده طبیعی استفاده کنید. این دافع طبیعی عنکبوت ها را نمی کشد. آنها را از خانه شما دور می کند زیرا بوی تند را دوست ندارد. برای اینکار ۵ تا ۱۰ قطره روغن نعناع فلفلی را با ۲۰۰ میلی لیتر آب و ¼ قاشق چایخوری ضدعفونی کننده مایع دست اضافه کنید، خوب تکان دهید، سپس هفته ای یکبار بر  نواحی که عنکبوت ها حضور دارند اسپری کنید تا همه عنکبوت ها از بین بروند. برای اینکار میتوان روغن نعناع را می توان با روغن اکالیپتوس، سیترونلا، اسطوخودوس یا روغن درخت چای جایگزین کرد. مجموعه سبزپوشان آریا خدمات سمپاشی باغ را با هزینه مناسب در زمان کوتاه با قوی ترین سموم انجام می دهد برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

هزینه سمپاشی محل کار
هزینه سمپاشی محل کار

اقدامات پیشگیرانه برای خلاص شدن از شر حشرات محل کار

  •  خانه و محل کار خود را همیشه به طور منظم تمیز کنید.
  •  زباله های داخل سطل ها را محکم ببندید و در اسرع وقت از خانه خارج کنید.
  • آشپزخانه را همیشه تمیز کنید باقی مانده غذاها را همیشه دور بریزید.
  •  پنجره های خانه را پس از انجام فرآیند تهویه روزانه محکم ببندید.
  • اطمینان حاصل کنید که در نزدیکی درها یا پنجره ها سوراخ یا روزنه ای وجود نداشته باشد که حشرات بتوانند از آن عبور کنند و در صورت وجود آنها را ببندید.
  •  استفاده از حشره کش های مطمئن و شناخته شده برای از بین بردن مگس و پشه به منظور حفظ سلامتی خود و جلوگیری از انتقال بیماری ها.
  • سعی کنید به طور روزانه اتاق ها را تهویه کنید و در معرض نور خورشید قرار دهید تا از بروز ساس جلوگیری شود.
  •  از حیوانات خانگی خود به خوبی مراقبت کنید زیرا در صورت عدم مراقبت از آنها یک خطر و ناقل بیماری ها و حشرات هستند.
  • نظافت منظم خانه و کف با پاک کننده های طبیعی مانند سرکه، کلر و جوش شیرین از آمدن آنها جلوگیری می کند.

هزینه سمپاشی محل کار

هزینه سمپاشی محل کار ممکن است متغیر باشد و بتواند بر اساس اندازه و نوع محیط کار، تعداد طبقات و فضاها، نوع آفت و حشرات موجود، و همچنین شرکت انجام دهنده سمپاشی متفاوت باشد. هزینه سمپاشی محل کار به صورت مبلغ ثابت برای هر بار سمپاشی یا بر اساس متراژ محیط محاسبه می‌ شود. برای محاسبه دقیق‌ تر هزینه، بهتر است با شرکت‌ سبزپوشان آریا برای انجام خدمات سمپاشی تماس بگیرید و قیمت‌ ها را مقایسه کنید. سمپاشی کارخانه از دیگر خدمات مجموعه سبزپوشان آریا با مناسب ترین هزینه در کوتاه ترین زمان می باشد.

سمپاشی محل کار تضمینی
سمپاشی محل کار تضمینی

سمپاشی محل کار توسط مجموعه سبزپوشان آریا

مجموعه سبزپوشان آریا با سابقه چندین ساله در زمینه سمپاشی، ارائه دهنده خدمات سمپاشی محل کار با استفاده از جدیدترین روش ها و سموم بی خطر برای انسان و محیط زیست می باشد. سمپاشی محل کار توسط مجموعه سبزپوشان آریا بهترین شرکت سمپاشی غرب تهران با استفاده از سموم بی خطر و بدون بو و جدیدترین تجهیزات سمپاشی توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده با ارائه ضمانت نامه کتبی و قیمت مناسب انجام می شود.

آیا مجموعه سبزپوشان آریا خدمات سمپاشی محل کار را انجام می دهد؟

مجموعه سبزپوشان آریا ارائه دهنده خدمات سمپاشی محل کار می باشد. این مجموعه با سابقه چندین ساله در زمینه سمپاشی، از جدیدترین روش ها و سموم بی خطر برای انسان و محیط زیست برای سمپاشی محل کار شما استفاده می کند.

سمپاشی محل کار چه مزایایی به همراه دارد؟

کنترل آفات، کاهش آلرژی، بهبود کیفیت هوا، کاهش بیماری، افزایش تمرکز، افزایش روحیه، کاهش هزینه های پزشکی، افزایش رضایت مشتریان، جلوگیری از آسیب به اموال از مزایای سمپاشی محل کار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

Scroll to Top
اسکرول به بالا